Peran Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg elsker kaffe, og kan drikke 4/5 kopper om dagen🙈 men som en prøver er jo det ganske så dumt å helle nedpå med masse koffein.. så spm mitt er om noen har noe god koffeinfrie kaffe og anbefale? jeg synes ikke evergood sin var noe særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg digger kaffe selv, men har bestemt meg for å kutte ut 100% 1 mnd før. Tørr ikke å risikere enda en sorgrunde. Anonymkode: 96807...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg drikke koffeinfri pulverkaffe fra Nespresso. Smaker ikke like godt, men da kan jeg til gjengjeld drikke kaffe hele dagen 😅 Anonymkode: 2dd90...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Har kjøpt fra Stavanger kaffebrenneri. God, men dyr 😅 Jeg kjøper hele bønner og lager mest latte osv. så i perioder blander jeg med vanlige bønner når jeg er litt lei smaken 😇 drikker også Tine sin melk med kaffesmak som iskaffe på sommeren. Anonymkode: 0bee1...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå