Peran Skrevet 28. februar #1 Skrevet 28. februar Jeg elsker kaffe, og kan drikke 4/5 kopper om dagen🙈 men som en prøver er jo det ganske så dumt å helle nedpå med masse koffein.. så spm mitt er om noen har noe god koffeinfrie kaffe og anbefale? jeg synes ikke evergood sin var noe særlig!
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Jeg digger kaffe selv, men har bestemt meg for å kutte ut 100% 1 mnd før. Tørr ikke å risikere enda en sorgrunde. Anonymkode: 96807...f1b
AnonymBruker Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar Jeg drikke koffeinfri pulverkaffe fra Nespresso. Smaker ikke like godt, men da kan jeg til gjengjeld drikke kaffe hele dagen 😅 Anonymkode: 2dd90...67b 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar Har kjøpt fra Stavanger kaffebrenneri. God, men dyr 😅 Jeg kjøper hele bønner og lager mest latte osv. så i perioder blander jeg med vanlige bønner når jeg er litt lei smaken 😇 drikker også Tine sin melk med kaffesmak som iskaffe på sommeren. Anonymkode: 0bee1...166 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå