AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Skal bytte ut innedørene, å de vi har nå er med speiler, men jeg hater å vaske/ tørke over de. Tenker derfor på å bytte til slette dører, men lurer på om det kan bli fint. Noen her som har slette dører og er fornøyd med det? Anonymkode: 77d9d...bae
AnonymBruker Skrevet 28. februar #2 Skrevet 28. februar Jeg valgte akkurat bort slette dører. Syns det ser veldig kjedelig ut 🙈 Anonymkode: 406c3...b29 1
aksase Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar Slette dører er kjedelig. Blir nakent og kaldt. Gamle dører med liv, er mer spennende. Her i huset har vi dører i diverse aldre. Eldste døra er trolig 300 år gammel, flere dører er 100-150 år, og nyeste ca 15 år. Av de 18 dørene vi har, finnes nesten ikke to like dører. Nesten alle har ulike høyder, bredder og utforminger, og fargene varierer også, men alle har speiler i en eller annen form. Variasjon gir sjarm og liv i huset. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar Kommer an på huset. I sveitserhus ser det jalla ut med slette dører eller billige speildører. I funkishus ser det jalla ut med speildører. Anonymkode: 66f88...052 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Jeg hadde lyst på slette dører men valgte de til slutt bort. Fine slette dører med eikfiner koster en arm og et leg men vanlige malte slette dører ser billig ut. Men gå og se selv.. Men.. vasker du ofte over innerdører? Anonymkode: 55acc...df6
AnonymBruker Skrevet 28. februar #6 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Skal bytte ut innedørene, å de vi har nå er med speiler, men jeg hater å vaske/ tørke over de. Tenker derfor på å bytte til slette dører, men lurer på om det kan bli fint. Noen her som har slette dører og er fornøyd med det? Anonymkode: 77d9d...bae Dette avhenger helt av stilen på huset generelt. De fineste husene er de hvor interiør, eksteriør og uteområdet passer godt sammen. I stedet for å se på enkeltelementer som dører, se på det overordnede formspråket og prøv å harmoner med dette. Anonymkode: 91992...d35 1
Stor pike Skrevet 28. februar #7 Skrevet 28. februar Hvor stor jobb er det å tørke av speilene? Og hvor ofte må det gjøres? Ville beholdt speil.
AnonymBruker Skrevet 28. februar #8 Skrevet 28. februar Jeg hadde aldri orket dører med speil... Jeg har slette dører, og liker det godt. Det passer fint inn hos meg. Men de er malt i samme farge som veggene mot stue/gang/kjøkken. I forrige bolig hadde jeg dører med utskjæringer, noe som passet fint da den hadde en annen stil enn her. Anonymkode: cb170...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå