Z@l@ Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Ja, sånn er det. Det er 17 år siden vi var sammen. Jeg er lykkelig gift og bor på en annen kant av landet enn det han gjør. I det siste har han begynt å hjemsøke drømmene mine. Hva i all verden skal det bety? Han var min første, store kjærlighet og jeg har aldri hatt sånn kjærlighetssorg som jeg hadde da det ble slutt mellom oss. Men nå, etter 17 år begynner han plutselig å dukke opp igjen i minnene mine. Det har gjort at jeg har funnet ut hvor i landet han er nå, men jeg kunne godt tenkt meg å vite om han er gift, har barn osv. Foreldrene hans var ganske gamle dengang, og jeg lurer på om de lever ennå. Men, hvorfor i all verden dukker han opp i drømmer nå? Etter så mange år.
Z@l@ Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2006 Ingen synspunkter på hvorfor han dukker opp nå? Etter så lang tid? Drømmetydning? Kan det bety noe annet?
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 kan ikke forklare det for deg, bare vet at slik har jeg og det noen ganger.
Z@l@ Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2006 Nei, det er mulig det ikke kan forklares. Synes det bare er rart å bli "opphengt" i tanker rundt min aller første så mange år etterpå. Men jeg er ikke intressert i ham da, jeg bare lurer på hvordan han har det.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Vet ikke hvorfor det skjer nå, men du har vel opplevd noe som minner deg om deres tid sammen. Kanskje du savner tilbake til gamle dager? Ikke til x-en, men kanskje til problemfrie ungdomsår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå