AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Er plaget med store kjønnslepper og de går i klem i bukser, hvordan får jeg dette dekket? hvordan skal jeg få frem? Anonymkode: 12aaf...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er plaget med store kjønnslepper og de går i klem i bukser, hvordan får jeg dette dekket? hvordan skal jeg få frem? Anonymkode: 12aaf...f4f Hvem skal dekke hva? Du får ikke noen i det offentlige helsevesenet til å operere dette, så her får du gå privat. Anonymkode: ea5e3...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem skal dekke hva? Du får ikke noen i det offentlige helsevesenet til å operere dette, så her får du gå privat. Anonymkode: ea5e3...c28 Man får det dekket hvis de er store nok. TS, start hos fastlegen. Anonymkode: 0eb65...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man får det dekket hvis de er store nok. TS, start hos fastlegen. Anonymkode: 0eb65...488 De er kjempe store. Fastlegen min er mann, synes det er kleint? Har ofte blitt sår også pga leppene Anonymkode: 12aaf...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Man får det dekket hvis de er store nok. TS, start hos fastlegen. Anonymkode: 0eb65...488 Også vondt når jeg sykler Anonymkode: 12aaf...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Også vondt når jeg sykler Anonymkode: 12aaf...f4f Be om time hos gynekolog. Anonymkode: 78ad2...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Jeg gikk til fastlegen min. Hun mente de dessverre ikke var innafor, selv om de plaget meg enormt og jeg ofte hadde brannsår, blemmer og smerter. Gikk derfor privat og punget ut av egen lomme. Lurer på "hvor ille" det må være for å faktisk få dekt. Jeg kunne ikke sykle sykkel, trene ordentlig osv. Helt annet liv etter. Anonymkode: 1dd63...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gikk til fastlegen min. Hun mente de dessverre ikke var innafor, selv om de plaget meg enormt og jeg ofte hadde brannsår, blemmer og smerter. Gikk derfor privat og punget ut av egen lomme. Lurer på "hvor ille" det må være for å faktisk få dekt. Jeg kunne ikke sykle sykkel, trene ordentlig osv. Helt annet liv etter. Anonymkode: 1dd63...d4d Kanskje det er på skjønn hos hver enkelt fastlege, at de selv tar det ut fra egen vurdering og.. synspunkt. I tilfelle ekstremt urettferdig. Anonymkode: 1dd63...d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg gikk til fastlegen min. Hun mente de dessverre ikke var innafor, selv om de plaget meg enormt og jeg ofte hadde brannsår, blemmer og smerter. Gikk derfor privat og punget ut av egen lomme. Lurer på "hvor ille" det må være for å faktisk få dekt. Jeg kunne ikke sykle sykkel, trene ordentlig osv. Helt annet liv etter. Anonymkode: 1dd63...d4d Hvor store i cm var de ca? Anonymkode: 12aaf...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg gikk til fastlegen min. Hun mente de dessverre ikke var innafor, selv om de plaget meg enormt og jeg ofte hadde brannsår, blemmer og smerter. Gikk derfor privat og punget ut av egen lomme. Lurer på "hvor ille" det må være for å faktisk få dekt. Jeg kunne ikke sykle sykkel, trene ordentlig osv. Helt annet liv etter. Anonymkode: 1dd63...d4d Kanskje damer bare er slemme med hverandre. Hun har sikkert ikke det problemet. Anonymkode: 12aaf...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg fikk det dekt. Ble først henvist til det nærmeste sykehuset, der ble jeg nesten ledd av. Fikk også beskjed om at det ville ikke blir gjort noe før jeg evt var ferdig med barn. Tok meg 1 1/2 år før jeg dro til legen igjen, ble henvist til ett annet sykehus. Der ble jeg tatt på alvor. Var en mannlig gynekolog. Dette er nå 10 år siden. For meg var det mye psykiske og fysiske plager knytt til det. Jeg unngikk celleprøver, turte ikke å ha sex edru, tørte ikke å dusje i garderoben etter svømming osv. Anonymkode: 4ec35...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kanskje det er på skjønn hos hver enkelt fastlege, at de selv tar det ut fra egen vurdering og.. synspunkt. I tilfelle ekstremt urettferdig. Anonymkode: 1dd63...d4d Selvsagt, og sånn er det alltid. Det gjelder jo også juss og annet. Kommer helt an på legens / dommerens humør og dagsform og hva de har opplevd selv. Kommer du til kvinnelig lege med de samme utfordringen får du selvfølgelig bedre oppfølging enn hos en som ikke har det, osv…, livet er kjipt og VELDIG urettferdig 😖 Anonymkode: 6f2ee...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg fikk det dekt. Ble først henvist til det nærmeste sykehuset, der ble jeg nesten ledd av. Fikk også beskjed om at det ville ikke blir gjort noe før jeg evt var ferdig med barn. Tok meg 1 1/2 år før jeg dro til legen igjen, ble henvist til ett annet sykehus. Der ble jeg tatt på alvor. Var en mannlig gynekolog. Dette er nå 10 år siden. For meg var det mye psykiske og fysiske plager knytt til det. Jeg unngikk celleprøver, turte ikke å ha sex edru, tørte ikke å dusje i garderoben etter svømming osv. Anonymkode: 4ec35...520 Hvem sykehus var det på? Anonymkode: 12aaf...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå