AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Når man kjører på steder hvor det ikke går an å se om det er en vanlig sidevei eller utkjørsel/parkeringsplass pga. trær/busker/etc. vikeplikt for ene, men ikke for den andre. Anonymkode: 7de1e...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Prøv å se etter skilt med gatenavn. Hvis du vet hvor du skal, sjekk Google Maps. Anonymkode: 9f8ea...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Du vet eller burde vite om du er på en forkjørsvei eller ikke, er du usikker så viker du for de som kommer til høyre. Anonymkode: e35ed...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Dersom kantlinjen er stiplet forbi avkjørselen har de på hovedveien forkjørsrett. Dersom kantlinjene føres inn i avkjørselen har du vikeplikt fra høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Lurer ofte på det samme selv! Særlig når jeg kjører rundt på industriområder med masse parkeringsplasser eller småveier om hverandre. Jeg har også hørt det om at man kan se på kantlinje, men det er visst ikke 100% det heller. Blir ofte bare til at jeg senker farten og ser om eventuell bil i krysset viser tegn til å stoppe eller ikke. Anonymkode: 96459...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå