AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er litt interessert i en jeg aldri har pratet med. En bekjent av meg overhørte noe hvor personen som jeg er interessert i sa: han sa: jeg skal treffe Birgitt på lørdag..sa han til en annen venn. Personen som sa det er jeg litt interessert i. Jeg anner ikke hvem denne birgitt er om det er en venn, knullevenn, søster eller hva. Men jeg merker det plager meg veldig og jeg kjenner jeg er lei meg over det vedkommende overhørte. Hvordan skal jeg takle dette? Jeg har lyst til å dritte i hele fyren men det er lenge siden jeg har vært så interessert i noen. Jeg er bare lei meg. Anonymkode: e3ec9...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Jaha, da overreagerer du jo helt. Dere har ikke noe på gang, og ingen aner hvem Birgit er. Kjæresten, kanskje? Det er jo sånn det er å være interessert i noen, man finner ut ting underveis, og kanskje vedkommende er opptatt. Anonymkode: 95c13...d8e 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Hvordan klarer du og bli så interessert i en du aldri har pratet med? Hva mener du med drite i hele fyren, mener du at dere har noe på gang? Tror du han blir seg om du dumper han? Anonymkode: d1856...6f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Kan du ikke stalke han på sosiale medier og se hvem birigit er? Hadde gjort det med en gang. Anonymkode: b9ab4...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Du har aldri pratet med han før, han har all rett til å møte Birgitte, kanskje det er en han er sammen med, who knows. Du aner jo heller ikke om han har noe form for interesse i deg. Om hans valg og handlinger allerede plager deg og gjør deg lei deg, burde du nok finne ut av hva det bunner i, før du i det hele tatt tenker på å gå noe videre. tenk så vondt det vil gjøre om du snakker med han og blir avvist? Før du utsetter deg for den risikoen, er mitt råd å gå i deg selv og finne litt ut av hva dette er, for et slik kontroll behov og kjærlighets følelse, over en man aldri har snakket med, ikke kjenner eller vet så mye om er ikke helt sunt. Anonymkode: f35f4...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Jeg vil bare glemme han i tankene.Jeg kan ikke huske sist jeg var så interessert i noen. Det er sykt.Jeg burde vel glemme hele fyren.Det er bare vanskelig. Vanskelig å styre følelsene. Anonymkode: e3ec9...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil bare glemme han i tankene.Jeg kan ikke huske sist jeg var så interessert i noen. Det er sykt.Jeg burde vel glemme hele fyren.Det er bare vanskelig. Vanskelig å styre følelsene. Anonymkode: e3ec9...59a Ja, det er sykt!! Anonymkode: fb98e...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil bare glemme han i tankene.Jeg kan ikke huske sist jeg var så interessert i noen. Det er sykt.Jeg burde vel glemme hele fyren.Det er bare vanskelig. Vanskelig å styre følelsene. Anonymkode: e3ec9...59a Kanskje ikke sykt, men veldig usunt. Du er nok heller mer obsessed med denne gutten enn du er forelsket. Man må gjerne kjenne noen for å faktisk bli forelsket. Men en obsession er noe man kan få ovenfor ukjente, litt det samme som i hugga fans, som gjør alt for favoritt artisten, stalkere ol. For både din egen og hans skyld, er det nok best å La han være. Anonymkode: f35f4...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje ikke sykt, men veldig usunt. Du er nok heller mer obsessed med denne gutten enn du er forelsket. Man må gjerne kjenne noen for å faktisk bli forelsket. Men en obsession er noe man kan få ovenfor ukjente, litt det samme som i hugga fans, som gjør alt for favoritt artisten, stalkere ol. For både din egen og hans skyld, er det nok best å La han være. Anonymkode: f35f4...506 Jeg skal la han være. Ingen problem Anonymkode: e3ec9...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Men nå vil vi også vite hvem Birgit er, så finn ut det før du avskriver fyren. Anonymkode: eb1c2...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30 minutter siden #11 Del Skrevet 30 minutter siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Med vennlig hilsen Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg