AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Mars/ april? Vet at det kan bryte ut året rundt, men er ikke mars april den tiden av året der noroviruset går i “dvale” til vinteren igjen? Vet ingen sitter med en fasit på dette, men lider av emetofobi, å håper på bedre tider, da høsten og vinteren er ekstra vanskelig for meg.. Anonymkode: ea5be...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mars/ april? Vet at det kan bryte ut året rundt, men er ikke mars april den tiden av året der noroviruset går i “dvale” til vinteren igjen? Vet ingen sitter med en fasit på dette, men lider av emetofobi, å håper på bedre tider, da høsten og vinteren er ekstra vanskelig for meg.. Anonymkode: ea5be...6f8 Jeg vet så godt hvordan du har det. Har sterk emetofobi selv. Jeg fikk viruset ifjor sommer for første gang, visste ikke det var mulig å få det på sommeren engang. Men etter mars roer det seg. Men du er sikkert veldig nøye med renhold? Vi med denne fobien er jo så ekstremt nøye med håndvask så vi unngår mye sykdom pga det. Anonymkode: d7e3c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mars/ april? Vet at det kan bryte ut året rundt, men er ikke mars april den tiden av året der noroviruset går i “dvale” til vinteren igjen? Vet ingen sitter med en fasit på dette, men lider av emetofobi, å håper på bedre tider, da høsten og vinteren er ekstra vanskelig for meg.. Anonymkode: ea5be...6f8 Noroviruset tar ikke pause avhengig av hvilken kalendermåned eller dag vi skriver. Den er like aktiv hele året. Se bare til kruiseturismen. Anonymkode: 10a01...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Det henger mer sammen med hvor mye folk samles "under samme tak". På vinteren er man mer inne og er mer utsatt for smitte. Samme gjelder steder der det er mer tettpakket med folk. Anonymkode: 7d1bb...5fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noroviruset tar ikke pause avhengig av hvilken kalendermåned eller dag vi skriver. Den er like aktiv hele året. Se bare til kruiseturismen. Anonymkode: 10a01...5f2 Ganske unødvendig kommentar når ts har emetofobi og trenger å bli beroliget. Anonymkode: d7e3c...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mars/ april? Vet at det kan bryte ut året rundt, men er ikke mars april den tiden av året der noroviruset går i “dvale” til vinteren igjen? Vet ingen sitter med en fasit på dette, men lider av emetofobi, å håper på bedre tider, da høsten og vinteren er ekstra vanskelig for meg.. Anonymkode: ea5be...6f8 Det er en gruppe på fb for folk som lider av emetofobi hvor man får støtte av hverandre. Anonymkode: d7e3c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet så godt hvordan du har det. Har sterk emetofobi selv. Jeg fikk viruset ifjor sommer for første gang, visste ikke det var mulig å få det på sommeren engang. Men etter mars roer det seg. Men du er sikkert veldig nøye med renhold? Vi med denne fobien er jo så ekstremt nøye med håndvask så vi unngår mye sykdom pga det. Anonymkode: d7e3c...acb Huff stakkars deg, må ha vært helt grusomt😕 Hvordan taklet du det når du fikk det? Ja jeg er helt nazi på renhold og håndvask, blir helt tørr på hendene av all vasking og spriting av hendene. Ts Anonymkode: ea5be...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff stakkars deg, må ha vært helt grusomt😕 Hvordan taklet du det når du fikk det? Ja jeg er helt nazi på renhold og håndvask, blir helt tørr på hendene av all vasking og spriting av hendene. Ts Anonymkode: ea5be...6f8 Ja samme her. Har alltid antibac i bilen og bruker det mange ganger om dagen pluss håndvask med såpe med en gang jeg kommer hjem. Så prøver jeg å holde avstand til folk på butikken. Jeg takler det veldig dårlig og får helt panikk. Men størst sjanse for å bli smittet på vinteren når mange er samlet i små rom. Hver gang jeg har fått det har jeg blitt smittet av barn. Jobber du noe med denne angsten? Anonymkode: d7e3c...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Antibac hjelper 0% mot norovirus. Anonymkode: 1f9e7...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja samme her. Har alltid antibac i bilen og bruker det mange ganger om dagen pluss håndvask med såpe med en gang jeg kommer hjem. Så prøver jeg å holde avstand til folk på butikken. Jeg takler det veldig dårlig og får helt panikk. Men størst sjanse for å bli smittet på vinteren når mange er samlet i små rom. Hver gang jeg har fått det har jeg blitt smittet av barn. Jobber du noe med denne angsten? Anonymkode: d7e3c...acb Eneste er at jeg bruker zoloft mot depresjon og angst, hjelper ikke mot emetofobien noe særlig. Hva med deg? Ts Anonymkode: ea5be...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Des-feb er høysesong i bhg Anonymkode: 55894...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå