Gjest Julenissenerher Skrevet 27. februar #1 Del Skrevet 27. februar Vurderer å se den nye sesongen men spent på hvordan det blir med Kjellern, altså kan jo ikke overraske deltagerne med at noen blir sendt i kjeller… ser TV2 har lagt ut deltagerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 27. februar #2 Del Skrevet 27. februar Julenissenerher skrev (1 time siden): Vurderer å se den nye sesongen men spent på hvordan det blir med Kjellern, altså kan jo ikke overraske deltagerne med at noen blir sendt i kjeller… ser TV2 har lagt ut deltagerne Sesong 2 ble spilt inn før sesong 1 ble sendt på tv sånn jeg har forstått det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 28. februar #3 Del Skrevet 28. februar Ninaen skrev (8 timer siden): Sesong 2 ble spilt inn før sesong 1 ble sendt på tv sånn jeg har forstått det Det tror jeg ikke på, mest fordi en av dem nevnte DC 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissenerher Skrevet 28. februar #4 Del Skrevet 28. februar Ja de har snakket om Danby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. mars #5 Del Skrevet 1. mars Julenissenerher skrev (21 timer siden): Ja de har snakket om Danby Ja, og før hans strålende opptreden ville han nok absolutt ikke vært noe tema der, så derfor tror jeg nok de har sett 1.sesong. Elsker at HK er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå