AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar *tidligere ligget med. Anonymkode: 58905...db7
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar Nei. Jeg er kvinne og jeg var singel de 5 årene jeg var student. Levde livet og hadde det gøy. Det er jo forskjell på å ha fri sex som singel og i forhold. Traff mannen min da jeg var 24 år og vi er fremdeles sammen 12 år etterpå. Har ikke vært utro. Anonymkode: 28d23...a99 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Skrevet 27. februar Ifølge forskning så er det det Anonymkode: c7e1f...d98 7 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ifølge forskning så er det det Anonymkode: c7e1f...d98 Har du en link? Anonymkode: 58905...db7 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ifølge forskning så er det det Anonymkode: c7e1f...d98 Ifølge den forskningen er det, bortsett fra dem med kun 1-2 partnere, dem med ekstremt mange partnere som har større tendens til å være utro. At dem med 1- 2 partnere skiller seg positivt ut angående utroskap er trolig på grunn av at her finner man de religiøse og dem med kultur som fordømmer sex utenfor ekteskapet. Kultur, holdninger, moral og verdier har svært mye å si for om man er utro eller ikke. Uansett tidligere antall. Personlig er det motsatt i min omgangskrets. De kvinner som raste litt fra seg har vært trofaste. Den mest utro giftet seg med sin første. Nest mest utro hadde vært med tre før ekteskap. Nysgjerrighet og følelsen av å ha gått glipp av noe har vært forklaringen. Den som virkelig rotet rundt som ung er så mot utroskap at hun trekker seg ut av vennskap om noen er utro. Avskyr slikt. Anonymkode: 66286...47b 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du en link? Anonymkode: 58905...db7 Lurer jeg på også. Folk som harr "rast fra seg" seksuelt i ungdommen, har ikke det behovet. Da er jeg mer skeptisk til det motsatte, "nå skal jeg ta igjen og oppleve spenning" liksom. Anonymkode: edc92...b87 6 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #8 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den mest utro giftet seg med sin første. Nest mest utro hadde vært med tre før ekteskap. Nysgjerrighet og følelsen av å ha gått glipp av noe har vært forklaringen. Anonymkode: 66286...47b Håper mannen fant ut av det og kastet de ut av huset. Anonymkode: 58905...db7 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar #9 Skrevet 27. februar Selvfølgelig gjør det det. Forskning beviser dette også. Anonymkode: 2f0da...5a8
AnonymBruker Skrevet 27. februar #10 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig gjør det det. Forskning beviser dette også. Anonymkode: 2f0da...5a8 Link? Jeg tviler ikke på det du sier, er bare nysgjerrig. Anonymkode: 58905...db7
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Skrevet 27. februar Jeg har hatt mange sexpartnere, min samboer har kun hatt meg. Ingen av oss har vært utro, og vi har vært sammen i ca 20 år. Anonymkode: 19275...f9d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Skrevet 27. februar Uten at jeg har link lenger har jeg lest at forskning bekrefter det ja. Anonymkode: 91412...1e3 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar #13 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Uten at jeg har link lenger har jeg lest at forskning bekrefter det ja. Anonymkode: 91412...1e3 Vi får fortelle det til folka i "Menn: Hvor mange er for mange?" tråden. De påstår at det ikke har noe å si om partneren har ligget med veldig mange. Anonymkode: 58905...db7 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar #15 Skrevet 28. februar https://www.nrk.no/viten/4-av-5-er-utro-1.6214916 Dette synes jeg var interessant. Er det noen som kjenner seg igjen? Jeg har mer tro på at de som velger å være utro har et uavklart forhold til seg selv. Antall sexpartnere kan ha noe å si, men det blir en for generaliserende påstand om man skal tenke helhetlig. Det blir litt for enkelt og simpelt. Mennesker er mere komplekse enn som så. Anonymkode: 812fc...325 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #16 Skrevet 28. februar Kommer vel an på om det er fordi de har brukt sex som en kopemekanisme. Eksen min som var utro i fleng, var en slik og han brukte visst sex som bekreftelse og til å føle seg bedre, elendig impulskontroll. Anonymkode: 9b38d...d43
AnonymBruker Skrevet 28. februar #17 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kommer vel an på om det er fordi de har brukt sex som en kopemekanisme. Eksen min som var utro i fleng, var en slik og han brukte visst sex som bekreftelse og til å føle seg bedre, elendig impulskontroll. Anonymkode: 9b38d...d43 Jeg er mer nysgjerrig på hva som er årsaken til et høyt antall seksualpartnere, enn antallet i seg selv. Så er jeg opptatt av om han evt har et reflektert og avklart forhold til sin egen seksualitet. Det synes jeg er viktig. Anonymkode: 812fc...325
Pippi Lotta Skrevet 28. februar #18 Skrevet 28. februar Jeg tror forskning vil vise at folk med få partnere er mindre utro fordi veldig relgiøse folk er overepresentert i blant de med veldig få partnere, og tilbringer du helle livet i kirken eller tror du havner i helvete om du hånhilser på motsat kjøn er det sikkert ikke så lett å møte på folk å være utro med. Ser man vek fra ultra relgiøse menesker, så tror jeg lav selfølelse og bekrefrelses behov er det som øker sjansen mest for utroskap. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #19 Skrevet 28. februar Pippi Lotta skrev (51 minutter siden): Jeg tror forskning vil vise at folk med få partnere er mindre utro fordi veldig relgiøse folk er overepresentert i blant de med veldig få partnere, og tilbringer du helle livet i kirken eller tror du havner i helvete om du hånhilser på motsat kjøn er det sikkert ikke så lett å møte på folk å være utro med. Ser man vek fra ultra relgiøse menesker, så tror jeg lav selfølelse og bekrefrelses behov er det som øker sjansen mest for utroskap. Blant kvinner er det jo ofte de som ligger mest rundt Anonymkode: b85d8...712 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #20 Skrevet 28. februar Nei. Så banal og enkel er ikke verden. Anonymkode: 38683...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå