Gå til innhold

Tror jeg har blitt hjemmeværende... Andre hjemmeværende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (3 timer siden):

Nå må vi rulle inn rødløperen . Hun har da ingen steder skrevet at hun blir ute av arbeidslivet i åresvis . Ha respekt for andres valg .Fra hvor  kommer  denne trangen til å snakke ned andres valg . 

Hun sier selv at det ikke er et valg hun har tatt. Det har bare blitt sånn fordi hun ble gravid før hun hadde kommet i gang med jobb, og nå er hun så opptatt med å vaske huset 20 timer i uken at hun ikke orker tanken på et annet liv.

Anonymkode: da583...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hun sier selv at det ikke er et valg hun har tatt. Det har bare blitt sånn fordi hun ble gravid før hun hadde kommet i gang med jobb, og nå er hun så opptatt med å vaske huset 20 timer i uken at hun ikke orker tanken på et annet liv.

Anonymkode: da583...456

Hennes liv, hennes valg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 23.37):

Hmm...forskning viser visstnok at mors utdanningsnivå (og følgende arbeidsliv) har større påvirkning på barns utsanningsnivå og yrkesdeltakelse? Dvs. mor i arbeid øker sjansene for barn i arbeid.

Anonymkode: 87b10...d95

Spøker ordentlig godt for alle de barna hvor mor tar permisjon da. Grøss og gru, NAV se opp!

Anonymkode: ce70a...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sykepleier….? Det er jo virkelig ingenting å skilte med… da forstår jeg at du verken ikke tjener særlig bra og at du ikke er bekymret for å gå glipp av karriere muligheter, ja. 

Anonymkode: bead9...9e2

Jeg tjener 1,1 mill som sykepleier, har riktignok en litt atypisk splstilling i det private og ingen turnus, men det er klart jeg er jo «bare» en sykepleier i bunn og grunn og bør vel holde meg på gulvet. 

Anonymkode: ce70a...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...