Gå til innhold

Hvor får man prøvesvar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok prøver hos fastlegen, fikk beskjed om at jeg ville få svar innen en uke. Det har nå gått over en uke, og jeg finner ikke noe på typ Helsenorge. 

Noen her som vet hvor man kan finne svar på prøver? 

Anonymkode: af58d...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis legen bruker Fürst som lab, så kan du logge deg på www.furstpasient.no

Anonymkode: 6f15c...9b5

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer an på hvor prøvene er sendt. Noen sender til furst, da kan du finne dem på furst sine sider. Er de sendt til et annet privat laboratorium eller til et sykehus er det ikke sikkert de kommer på Helsenorge. Det varierer også mellom helseregionene hva du finner på Helsenorge.

Anonymkode: 81ffa...236

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis legen bruker Fürst som lab, så kan du logge deg på www.furstpasient.no

Anonymkode: 6f15c...9b5

Kommer an på hvor prøvene er sendt. Noen sender til furst, da kan du finne dem på furst sine sider. Er de sendt til et annet privat laboratorium eller til et sykehus er det ikke sikkert de kommer på Helsenorge. Det varierer også mellom helseregionene hva du finner på Helsenorge.

Anonymkode: 81ffa...236

Logget inn på furst nå, der var det heller ingenting.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tok prøver hos fastlegen, fikk beskjed om at jeg ville få svar innen en uke. Det har nå gått over en uke, og jeg finner ikke noe på typ Helsenorge. 

Noen her som vet hvor man kan finne svar på prøver? 

Svaret går til legen. Du får svar fra legen. Ett unntak er om prøvene er sendt til det private Furst. Da kan du logge inn der og finne svaret. 
Merk deg og at der er vinterferie mange steder i landet, dette gjelder og for leger. 

Anonymkode: 7660c...98b

• Liker 1
Skrevet

Svaret går til legen. Du får svar fra legen. Ett unntak er om prøvene er sendt til det private Furst. Da kan du logge inn der og finne svaret. 
Merk deg og at der er vinterferie mange steder i landet, dette gjelder og for leger. 

Anonymkode: 7660c...98b

Hm, da får jeg kontakte de i morgen. Her var vinterferien i forrige uke, så tror ikke det er grunnen. 

Gjest jegerrinne
Skrevet

Svaret går nok til legen

Så m0 nok ringe eller sende mld ditt for å få svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...