Gå til innhold

Han snakker om å flytte sammen veldig tidlig i datingfasen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan jeg spørre hva som skjedde videre med dere?

Anonymkode: 321d5...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 20.13):

Mann på 60 år ønsker at vi skal kjøpe bolig sammen , og det veldig snart. Han maser om at jeg må søke jobber i nærheten av der han ønsker vi skal flytte. Vi har bare datet siden starten av februar. Hvorfor har noen det så travelt? Jeg likte han i starten, men nå føler jeg meg litt presset. Hvorfor har enkelte menn det så travelt?

Nei nei nei!!!! Du kjenner ikke noen før det har gått 1 år m i n s t

Anonymkode: 4b33f...db2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HADDE HAN VÆRT ET SÅ STORT VARP HADDE HAN VÆRT TATT FOR LENGST!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Covert narcissist? 

Anonymkode: 73d4b...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 20.13):

Mann på 60 år ønsker at vi skal kjøpe bolig sammen , og det veldig snart. Han maser om at jeg må søke jobber i nærheten av der han ønsker vi skal flytte. Vi har bare datet siden starten av februar. Hvorfor har noen det så travelt? Jeg likte han i starten, men nå føler jeg meg litt presset. Hvorfor har enkelte menn det så travelt?

Min eks hadde det også travelt. Han sa at vi visste ikke nok om forholdet før vi flyttet sammen. Pga. ulike ting så flyttet vi sammen etter 1,5 år. Vi flyttet inn til ham. Heldigvis leide jeg bare ut min egen leilighet. 2 år flyttet jeg fra ham. Det han egentlig ville ha var noen som delte på utgiftene og sex. 

Anonymkode: c0ea1...7a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 20.57):

Slutt a. Han er forelsket og kjenner klokken tikke. Det gjør din klokke også, just sayin. 

Anonymkode: 9e6d2...3d9

Haha, hvilken klokke er det tenker du? Regner med de ikke skal ha barn om han er 60. Kanskje har han forspist seg på romantiske filmer der alt går veldig fort og «When you know you know», men begge må jo være på samme sted i forholdet. Jeg vet ikke engang om jeg har lyst til å bo med noen igjen, hadde løpt fort i motsatt retning.

Anonymkode: a9bf9...793

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, Ila 6-7 uker? Nei, det hadde blitt hasta la vista fra meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har datet noen uker!

Løp!

Anonymkode: 3cc61...9eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da hadde jeg nok sagt fra at så impulsiv er ikke jeg. Og snur ikke om på livet, slik jeg kjenner det i et slikt tempo.  Så samboerskap er litt tidlig for meg. 

(Sier jeg som nesten flyttet  inn på dagen,  formelt etter to mnd)

Anonymkode: 96329...988

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Røm røm røm! Menn er aldri bra nok!

Anonymkode: b163b...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 15.31):

HADDE HAN VÆRT ET SÅ STORT VARP HADDE HAN VÆRT TATT FOR LENGST!!

Når du skriver slik som dette her så skulle man tro at menn ikke har egen vilje. Man tar ikke menn. De er ikke en ting eller eiendel....

Anonymkode: 00521...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tiden går fort, kaste bort tid med den moderne "datingen". Helt enig med mannen, enten bli sammen med alt det innebærer eller gå videre. 

Anonymkode: c7a3f...4c6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kunne nok blitt samboer ganske tidlig i et forhold, men aldri i livet om jeg hadde byttet jobb eller kjøpt noe sammen etter så kort tid. 

Anonymkode: eccb7...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 15.56):

Haha, hvilken klokke er det tenker du? Regner med de ikke skal ha barn om han er 60. Kanskje har han forspist seg på romantiske filmer der alt går veldig fort og «When you know you know», men begge må jo være på samme sted i forholdet. Jeg vet ikke engang om jeg har lyst til å bo med noen igjen, hadde løpt fort i motsatt retning.

Livets klokke. Tiden går fort som en sa over her.  Ikke kaste bort tid med den moderne "datingen". Enten bli sammen med alt det innebærer eller gå videre. 

Altså all or nothing baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Livets klokke. Tiden går fort som en sa over her.  Ikke kaste bort tid med den moderne "datingen". Enten bli sammen med alt det innebærer eller gå videre. 

Altså all or nothing baby.

Jaja, da får det bli nothing for min del, om jeg må tenke på å flytte og bytte jobb etter å ha datet noen i knapt en mnd. 😅

Jeg vet etter 30 min. om det er potensiale der, og for noen fungerer det selvfølgelig å gå så raskt frem, men for min del skal det være ganske så god klaff, og vi skal kjenne hverandre veldig godt før det er aktuelt å kaste om på hele livet. 

Samtidig forventes det tilsynelatende at kvinner går på tå rundt menn i måneder og år, for om de antyder at de ønsker noe forpliktende så kan jo de stakkars mennene bli skremt 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

La meg gjette; han trenger em medlånetaker for å få boliglån, og vil lure deg trill rundt. 

Anonymkode: 73d4b...eae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...