AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Mann på 60 år ønsker at vi skal kjøpe bolig sammen , og det veldig snart. Han maser om at jeg må søke jobber i nærheten av der han ønsker vi skal flytte. Vi har bare datet siden starten av februar. Hvorfor har noen det så travelt? Jeg likte han i starten, men nå føler jeg meg litt presset. Hvorfor har enkelte menn det så travelt? Anonymkode: 321d5...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Kan være lovebombing? Eller at han tross alt er 60… Anonymkode: 6ab08...fd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Dette kommer aldri til å gå bra... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være lovebombing? Eller at han tross alt er 60… Anonymkode: 6ab08...fd6 Ja, jeg lurer på om.han virkelig mener det Han sier? Fordi det han ber om.er jo egentlig at jeg har lyst til å flykte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Hadde en som ville flytte inn hos meg allerede før vi hadde truffet hverandre. Han ble blokkert ganske raskt.. Hadde blitt litt uvel av så hastverk, det føles lite normalt. Anonymkode: 0c5fb...92d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Rødt flagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden har du prater med han om hva du føler om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Love bombing og rødt flagg. Anonymkode: a0f66...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Han er ikke helt rett i topplokket. Mannen er 60 år gammel og burde visst bedre. Gjør deg selv en tjeneste og avslutt kontakten med han. Anonymkode: c8c6c...3ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden monican94 skrev (1 minutt siden): har du prater med han om hva du føler om dette ? Nei , men jeg må gjøre det..Uff jeg var veldig positiv med en gang fordi jeg var fortsatt veldig betatt..Men etter at han blitt mere intens på å planlegge fremover, blir lei seg hvis vi ikke kan møtes hver helg ( er 2 timer mellom oss) ,så har j lyst til å avslutte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden dere har datet 2-3 uker.. så har jo ikke vært så mange helger ? men er jo viktig å tidlig snakke om hva man ønsker med tanke på intensitet i datinga osv. si rett ut at du også trenger egentid, at du ikke vil snakke om sammenflytting nå, at for deg er det ikke aktuelt å engang snakke om før om minst x antall mnd. og noe om om du kan tenke deg å flytte vekk fra din by eller ikke osv... asså sånt er jo normalt å kommunisere om.. er jo ikke liv laga om dere har ulike ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Jeg møtte en slik en gang, klassisk narsissist, trolig med psykopatiske tendenser også. Røm mens du kan. Anonymkode: becda...8e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg møtte en slik en gang, klassisk narsissist, trolig med psykopatiske tendenser også. Røm mens du kan. Anonymkode: becda...8e1 Ja, han snakker mest om.seg selv og sin jobb/karriere..Veldig opptatt av utseende, at han ser bra ut og får oppmerksomhet. Ja, det er mye varseltegn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden oslomaraton skrev (29 minutter siden): Nei , men jeg må gjøre det..Uff jeg var veldig positiv med en gang fordi jeg var fortsatt veldig betatt..Men etter at han blitt mere intens på å planlegge fremover, blir lei seg hvis vi ikke kan møtes hver helg ( er 2 timer mellom oss) ,så har j lyst til å avslutte Slutt a. Han er forelsket og kjenner klokken tikke. Det gjør din klokke også, just sayin. Anonymkode: 9e6d2...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mann på 60 år ønsker at vi skal kjøpe bolig sammen , og det veldig snart. Han maser om at jeg må søke jobber i nærheten av der han ønsker vi skal flytte. Vi har bare datet siden starten av februar. Hvorfor har noen det så travelt? Jeg likte han i starten, men nå føler jeg meg litt presset. Hvorfor har enkelte menn det så travelt? Anonymkode: 321d5...f1b Hadde lattermildt fortalt at jeg ikke klarer å se for meg å kunne flytte sammen før man ihvertfall har vært kjærester i minimum ett par år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Dette må du aldri finne på😱 Det er vanskelig å komme seg bort etter at man har låst seg ved et huskjøp…! Anonymkode: de952...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Nei, absolutt nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå