AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg selger og kjøper mye på Finn. Frem til nå har jeg kun fått 10’ere i score, men nå i det siste har noen kjøpere gitt meg dårlig score. Uten grunn eller forklaring. Jeg sender varen raskt, som oftest samme kveld eller senest dagen etter. Jeg tar gode bilder av varene, som oftest er det pent/ubrukt, og er det bruksmerker så tar jeg nærbilder og skriver det i beskrivelse. Solgt flere hundre ting. Men nå er det noen som gir dårlig score. For det første så ville jeg vært takknemlig om de hadde sendt melding (i finn innboksen) om de var misfornøyd med noe og bilde så kunne jeg lett ryddet opp og vippset tilbake. Men det virker som om årsaken ikke er det, jeg sendte melding og spurte om alt var bra og om de var fornøyd med varen. Og det var de. Så spurte jeg hva som var årsaken til at de gav dårlig score, og nå er det to som har sagt pga at jeg ikke ga noe ekstra og da kan man ikke forvente høy score. Man kan da ikke forvente å få noe ekstra enn det man har kjøpt på Finn?? Har du kjøpt en genser så får du genseren. Mener de jeg skal legge med ekstra ting eller godteri? Det er jo bare tull. Og en svarte at jeg fikk dårlig score pga dårlig innpakning og at jeg hadde gjenbrukt en sendingspose. Så lenge varen er pakket godt og ikke går i stykker, så må det være helt fint å gjenbruke f.eks. en sendingspose fra zalando? Finn handler jo om miljø, gjenbruk og økonomisk slik jeg tenker det. Hva tenker dere? Hva skal til for at dere som kjøper gir toppscore på finn til selger når det sendes pr post? Anonymkode: f88ac...8a0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg gir sjelden annet enn toppscore. Så lenge det kommer frem uskadet og er i tråd med bildene, så er det full pott. Anonymkode: 0cb37...72b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Bruker ikke finn, men kan man klage til finn på sånt? Fordi uansett hvor jeg handler leser jeg reviews. Og sånne folk ødelegger. Da vil jeg kanskje velge et annet produkt eller selger. Du har fått svar på melding regner jeg med? Finn burde jo kunne fjerne sånt og gi tilsnakk/advarsler til folk som gjør sånt? Anonymkode: ea541...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gir sjelden annet enn toppscore. Så lenge det kommer frem uskadet og er i tråd med bildene, så er det full pott. Anonymkode: 0cb37...72b Akkurat sånn jeg også har praktisert. Jeg gir bare toppscore. Skal veldig mye til før jeg ikke skulle gitt det, og har gjort det enda. Anonymkode: f88ac...8a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker ikke finn, men kan man klage til finn på sånt? Fordi uansett hvor jeg handler leser jeg reviews. Og sånne folk ødelegger. Da vil jeg kanskje velge et annet produkt eller selger. Du har fått svar på melding regner jeg med? Finn burde jo kunne fjerne sånt og gi tilsnakk/advarsler til folk som gjør sånt? Anonymkode: ea541...419 Nettopp det jeg er redd for… jeg leser også score før jeg kjøper varer på finn. Og nå har jeg gått fra 10 til 9 i snitt score, og tenk om jeg plutselig (ufortjent) kommet enda lavere. Og potensielle kjøpere vil jo tro noe er galt med meg som kjøper når jeg har dårlige score og dermed styre unna. Anonymkode: f88ac...8a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg gir toppscore hvis varen er tilsvarende som på bildene. Jeg gir toppscore selv om noen er "trege" med å sende. De gangene jeg har vært misfornøyd har det vært snakk om avvik i form av hullete og møkkete klær, men da har selger som regel fraskrevet seg alt ansvar. Jeg har selv 10 i score med over 60 personer, det meste er score basert på ting jeg selger. Ikke opplevd noe negativt bortsett fra ei som ga en smiley mindre på størrelse på noe jeg solgte. Altså ikke min feil om klærne ikke passet som forventet. Men heldigvis så har det ikke trukket ned score. Anonymkode: 8195b...a46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Kan det være at du bruker vaskemiddel eller tøymykner som stinker høgg? Det har jeg opplevd et par ganger når jeg har kjøpt klær via Finn. Pakken stinker før man har åpnet den opp. Grusomt! Anonymkode: e8248...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Jeg gir aldri score selv, men vet om flere som får det kun fordi kan det virke som, at noen gjør det på pur F...Mange rare mennesker der ute. Gjelder på Tise også Anonymkode: e85d4...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan det være at du bruker vaskemiddel eller tøymykner som stinker høgg? Det har jeg opplevd et par ganger når jeg har kjøpt klær via Finn. Pakken stinker før man har åpnet den opp. Grusomt! Anonymkode: e8248...2d0 Du vasker vel klærne før du bruker de uansett? Ingen grunn for å gi dårlig score så lenge plagget er helt🙄 Anonymkode: 814d8...3df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan det være at du bruker vaskemiddel eller tøymykner som stinker høgg? Det har jeg opplevd et par ganger når jeg har kjøpt klær via Finn. Pakken stinker før man har åpnet den opp. Grusomt! Anonymkode: e8248...2d0 Nei, jeg er litt sensitiv på det selv (ikke lukt men på huden). Så bruker blenda (ingen lukt) og ikke tøymykner. Men bruker milo på ull. Ingen har kommentert på dette, så om det hadde vært problem for kjøper så ville jeg gjerne visst om det (og vippset tilbake). Anonymkode: f88ac...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Merkelig nok har de to gangene jeg har fått dårlig score, vært på ting som er gitt bort med tydelige bilder på tilstand. Begge hentet, og sett varen når de tok det med seg… Burde vært mulig å rapportere inn til Finn når man mener det er urettferdig score. Og det burde vært mulig å gi dårlig score på de idiotene som sier de skal komme, og ikke dukker opp!!!!! Mao ikke bare de som faktisk kjøper/henter, men som bruker tiden min helt unødvendig🤬 Anonymkode: 814d8...3df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Så i praksis er score på finn null verdt, hvis alle både gir og forventer toppscore uansett? Anonymkode: 36b98...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så i praksis er score på finn null verdt, hvis alle både gir og forventer toppscore uansett? Anonymkode: 36b98...481 Nei. Men de fleste kjøp-salg er problemfrie og da burde man gi toppscore. Anonymkode: f88ac...8a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du vasker vel klærne før du bruker de uansett? Ingen grunn for å gi dårlig score så lenge plagget er helt🙄 Anonymkode: 814d8...3df Hjelper ikke nødvendigvis. Kjøpte en bukse på finn i november. Har den på mrg nå. Vasket den 5-6 ganger, lukta sitter i såpass at jeg kjenner den nå, selvom jeg har gått i buksen hele dagen Anonymkode: a5459...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå