Gå til innhold

Bose QuietComfort Ultra Headphones sammenligne med Bose QuietComfort 45

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei Jeg ønsker å vite mer om hvor mye bedre den aktive støykalselleringa er hos headsettet Bose QuietComfort Ultra Headphones sammenligna med Bose QuietComfort 45. Har noen her noen kjennskap til noen støydetester på dette området? :)

Anonymkode: f0bd2...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ultra har vel den beste støydempingen, men det er jo ikke bare støydempingen som er viktig, du kan google bose qc 45 vs ultra feks. Du bør gå innom et sted og prøve begge side om side og kjenner på hvordan de sitter på hodet. Hjelper ikke med veldig bra støydemping hvis de ikke er digge å ha på.

Jeg har ultra og er veldig fornøyd.

Anonymkode: 9a957...a46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 20.02):

Ultra har vel den beste støydempingen, men det er jo ikke bare støydempingen som er viktig, du kan google bose qc 45 vs ultra feks. Du bør gå innom et sted og prøve begge side om side og kjenner på hvordan de sitter på hodet. Hjelper ikke med veldig bra støydemping hvis de ikke er digge å ha på.

Jeg har ultra og er veldig fornøyd.

Hei. :) Vet du hvor mye bedre støydemping ultra har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 19.29):

Hei. Jeg ikke se at det står noe eksakt om hvor mye bedre støydempinga er i Bose QuietComfort Ultra Headphones sammenligna med Bose QuietComfort 45, i den testen som du referer til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei. Jeg ikke se at det står noe eksakt om hvor mye bedre støydempinga er i Bose QuietComfort Ultra Headphones sammenligna med Bose QuietComfort 45, i den testen som du referer til. 

Du får nesten google og se om du kan finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du får google deg frem til tester og sammenligninger...

Selv bruker jeg fremdeles mine 15 år (!) gamle Bose QuietComfort 15 hele tiden, både hjemme og på flyturer. Funker fjell, og ser ingen grunn til å bytte dem ut.

Siden du spør spesifikt om støydemping, så har jeg vanskelig for å tro at det er annet enn marginal praktisk forskjell på støydempingen i de to modellene du nevner...

Anonymkode: 41f0d...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...