AnonymBruker Skrevet 7. april #101 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har heldigvis solgt alt i starten av mars, da jeg så hvor dette kom til å ende, hadde jeg solgt i dag, hadde jeg tapt hundretusenvis av kroner. Anonymkode: f1748...362 Nye muligheter kommer om en stund. Anonymkode: 34295...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #102 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 1.52): Hahaha så nå som det er billigere å handle da kutter du det ut🙈. Det er når prisene har falt man skal kjøpe mer.. Anonymkode: 39f57...0d2 De skal jo lenger ned. Og dessuten er ikke dette kortvarige endringer på børsen. Vi snakker om endrede tollsatser som vil bli permanente i flere år fremover, og som kommer til å forandre verdenshandelen dramatisk. Anonymkode: 1b15a...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #103 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De skal jo lenger ned. Og dessuten er ikke dette kortvarige endringer på børsen. Vi snakker om endrede tollsatser som vil bli permanente i flere år fremover, og som kommer til å forandre verdenshandelen dramatisk. Anonymkode: 1b15a...26a Nei, tollkrigen er over innen 6 mnd. Men det blir kaotisk fremover en stund. Anonymkode: 34295...844 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #104 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, tollkrigen er over innen 6 mnd. Men det blir kaotisk fremover en stund. Anonymkode: 34295...844 Fint at du tenker positivt, men tviler veldig sterkt på det. Jeg blir ikke overrasket om 2/3 av alle verdier og pensjonskontoer er barbert vekk innen nyttår. La oss se hvor populær Trump er blant sine velgere når det har skjedd. Anonymkode: f1748...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #105 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fint at du tenker positivt, men tviler veldig sterkt på det. Jeg blir ikke overrasket om 2/3 av alle verdier og pensjonskontoer er barbert vekk innen nyttår. La oss se hvor populær Trump er blant sine velgere når det har skjedd. Anonymkode: f1748...362 Dette bekymrer meg 0. Trump er for glad i penger til at dette skjer. Anonymkode: 34295...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #106 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette bekymrer meg 0. Trump er for glad i penger til at dette skjer. Anonymkode: 34295...844 tror du ja Anonymkode: f1748...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #107 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (55 minutter siden): De skal jo lenger ned. Og dessuten er ikke dette kortvarige endringer på børsen. Vi snakker om endrede tollsatser som vil bli permanente i flere år fremover, og som kommer til å forandre verdenshandelen dramatisk. Anonymkode: 1b15a...26a Trump blir ikke sittende så lenge eller så kommer han til å miste makta totalt. Når økonomien sklir blir han enten sparket eller så får han republikanerne imot seg. Da er det over og ut for tollsatser og BS. Anonymkode: 97ed1...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #108 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dette bekymrer meg 0. Trump er for glad i penger til at dette skjer. Anonymkode: 34295...844 Nei. Han er interessert i makt. Og evner ikke å hente inn folk med kunnskap i sentrale stillinger. Da går det som vi ser nå. Anonymkode: e5f8a...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #109 Del Skrevet 7. april Får satse på et jævlig bra mellomvalg slik at det blir flertall av demokrater slik at de kan stoppe han. Anonymkode: 52ff1...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #110 Del Skrevet 7. april Nei, jeg kjøper heller mer når det er billig. Anonymkode: a7cca...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #111 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): tror du ja Anonymkode: f1748...362 Nei, vet. Det er ingen sjans for at milliardærvennene hans godtar dette på sikt. Anonymkode: 34295...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #112 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Han er interessert i makt. Og evner ikke å hente inn folk med kunnskap i sentrale stillinger. Da går det som vi ser nå. Anonymkode: e5f8a...153 Gi det tid, til folk rundt ham gir grei beskjed. Anonymkode: 34295...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #113 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Trump blir ikke sittende så lenge eller så kommer han til å miste makta totalt. Når økonomien sklir blir han enten sparket eller så får han republikanerne imot seg. Da er det over og ut for tollsatser og BS. Anonymkode: 97ed1...a00 Jeppjepp. Anonymkode: 34295...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #114 Del Skrevet 7. april Men jeg kjøper ikke konkrete aksjer, har bare indeksfond, men samme prinsippet gjelder kanskje? At man handler på salg altså? Anonymkode: 405d0...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå