AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har ganske mye i fondssparing, trenger ikke pengene på 5-15 år. Dnb globalt indeks fond, DnB teknologi fond o.lign. Burde jeg selge meg ut nå? Har avkastning på 90% pr dags dato. Anonymkode: a6dda...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Nei Anonymkode: fe96c...f04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Anonymkode: e5f8a...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg gjør ikke det. Jeg har solgt ut tidligere av aksjer, men fond er ikke det samme of skal derfor ikke behandles på samme måte. Jeg driver ikke daytrading med fond. Anonymkode: cf210...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg gjør heller ikke det. Anonymkode: d4435...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Føler med. Det går fortsatt i + med 160% avkastning. Anonymkode: ab603...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Nope. Anonymkode: 3eaa3...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Hvis man blir stressa og tenker å selge seg ut ved enhver hump i veien, må man heller sette pengene på høyrentekonto. Anonymkode: 29491...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Hvis man blir stressa og tenker å selge seg ut ved enhver hump i veien, må man heller sette pengene på høyrentekonto. Anonymkode: 29491...921 Det er for sent å selge nå uansett. Verdens største økonomi, USA, har gått i dass nå. Om 4 år skylder de igjen på Biden, helt utrolig. Anonymkode: f1748...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Nei Anonymkode: 18524...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Nei, og kommer det en dupp så er det bare å øke innsatsen for å høste i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei Anonymkode: 18524...f9b Nvidia leverte bedre tall enn forventet i går, likevel presterer aksjen å miste seg med nesten 10% i dag. Anonymkode: f1748...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Nei. Ingen umiddelbar dupp som har skjedd enda heller, jeg har god spredning på sektorer. Og det er uansett ikke penger jeg må ta ut på kort tid. Anonymkode: 2b6f4...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Ingen umiddelbar dupp som har skjedd enda heller, jeg har god spredning på sektorer. Og det er uansett ikke penger jeg må ta ut på kort tid. Anonymkode: 2b6f4...745 Ingen dupp? Nasdaq indeksen går ned med 2% hver eneste dag nå.... Hva vil du kalle det? Anonymkode: f1748...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå