AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #21 Skrevet 28. februar 2025 Piercingen vil "bare" forstyrre bildene er jeg veldig sikker på, men når man først tar slike bilder så vil man virkelig ikke ha unødvendige forstyrrelser. Jeg fikk ikke ut min septum-piercing selv og måtte innom piercingstudio for hjelp. Dvs for å bytte til en jeg kunne ta ut selv. Anonymkode: 02768...42e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #22 Skrevet 28. februar 2025 Mizzy skrev (14 timer siden): Det er kirurgisk stål og stang. Kan prøve trikset med hansker på for å få den ut. Jeg får høre med de imorgen. Har en i øret og som har vært der i 20+ år så er ikke like lett å ta ut som vanlige øredobber Man får ikke tatt ut hofteprotesa heller ved MR. Så dette går nok fint. Bare hør med de som kan det. Anonymkode: 03e27...a65
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #23 Skrevet 28. februar 2025 Hva de tillater og ikke er tydeligvis veldig ulikt fra sted til sted. Jeg har en piercing i underleppa som jeg ikke får løsnet/tatt ut. Har tatt flere MR, av hodet, med den sittende i. Har aldri vært noe problem på noen som helst måte, og ihvertfall ikke ødelagt bildene😊😊 Piercingen er forøvrig av kirurgisk stål 😊 Anonymkode: 3848a...7d6
Mizzy Skrevet 28. februar 2025 Forfatter #24 Skrevet 28. februar 2025 Det gikk helt fint å ta MR med piercingene i. Det er ikke noe metall i de så da var det null problem 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå