AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #61 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dust? Eller litt ubetenksom? Det er ikke lett å være mann... Hadde min mann sagt han ikke var så sulten, så hadde jeg tolket det som at han ikke ville ha mat, men tenkt at da kan han lage noe selv senere. Anonymkode: 785f5...584 Mens jeg hadde spurt og det samme hadde min mann gjort. Og kan ikke forstå at man begynner å lage mat uten å spørre om hvem som vil ha. Uansett hva som ble sagt en halvtime tidligere. Anonymkode: 93a58...294 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #62 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. Er litt typisk oss kvinner også og tro at mannen klarer å lese tankene våre. Menn tenker praktisk, kvinner med følelser. Min tanke var at hun kanskje brukte situasjonen for å se om hva han gjorde, slik at hun kunne "ta ham"... sånn at uansett hva han hadde gjort, hadde det blitt galt. Anonymkode: 785f5...584 Joda, kan være enig i at noen kvinner forventer menn som er tankelesere. Men akkurat i denne settingen syns jeg mannen var rimelig tankeløs. Dama var i dårlig form, og han måtte lage mat. At hun ikke var sulten akkurat der og da betyr jo ikke at hun ikke må ha mat senere på kvelden. Jeg skjønner at jeg er litt bortskjemt med min mann. Jeg forventer ikke at han skal lese tankene mine, men det trenger jeg heller ikke, for han har omsorg for meg uansett. Og i denne situasjonen hadde det vært helt naturlig for ham å enten lage noe han vet jeg er veldig glad i bare for at jeg skal få i meg noe, eller i hvert fall lage noe som kan settes til side og varmes opp. Jeg syns det er rart at man ikke skal forvente at oppegående mennesker har omtanke for andre uten at de må fortelles hvordan det skal gjøres. Anonymkode: fc8f6...9b9 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #63 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dette er åpenbart et troll, ingen er så lost som dette. I tillegg har TS selvsagt forsvunnet fra tråden, også tegn på troll. Anonymkode: 78f9a...67b Jeg kjenner flere menn som er så lost som dette dessverre. Dette er nok trolling, men dessverre kunne det vært ekte. Anonymkode: 9d81b...6bc 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #64 Del Skrevet 12 timer siden Oj, her dreit du deg skikkelig ut. Nesten så jeg tror du troller og finner på ting, så dustete gjort var det. Er det seriøst folk som holder på sånn? Du fremstår lettere psykisk utviklingshemmet eller manipulativ, normale mennesker forstår andres behov bedre enn dette. Anonymkode: b0725...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #65 Del Skrevet 12 timer siden Om min mann hadde sagt han var dårlig og hadde liten matlyst, vet du hva jeg ville gjort? Tenkt på hva slags mat han liker ekstra godt, eller som er lett å spise når en er pjusk - og så spurt han om noen av mine forslag kunne friste. Hørt om det var noe mat han kunne tenke seg. Og så hadde jeg laget det. Det ville ikke falt meg inn å velge å lage noe min partner ikke liker noe særlig når han er dårlig og har liten matlyst. Har du omtanke for din partner ville du blitt bekymret for om hun får i seg noe mat, og passet på å varte henne opp litt. Du ga henne kanskje ikke så mye som et glass med kaldt vann…..? Noe som ofte kan hjelpe mot hodepine. Og du…….? Hun liker ikke å måtte ta totalansvar for planlegging, innkjøp og laging av alle middagene deres, samtidig som hun henter og underholder slitne og sultne barnehagebarn….! Hva tenker du på….??!? Ta din del av ansvaret og arbeidsbyrden. Ellers ender du opp skilt innen få år. Det begrenser seg hvor lenge hun orker å være hovedansvarlig for alt, mens du sluntrer unna - og ikke engang kan være en god partner som tenker på hennes ve og vel når hun er dårlig. Anonymkode: 5c83f...8f8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #66 Del Skrevet 12 timer siden det som er merkelig er å lage mat til alle bortsett fra en...uansett setting.. Anonymkode: 52062...889 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #67 Del Skrevet 12 timer siden Så hver j@vla dag henter hun barn, handler, planlegger og lager mat, samtidig som hun har ansvaret for barna. "Fordi hun liker det". Og hver j@vla dag kan du jobbe deg ferdig, hoppe bukk over det møkkslitsomme skiftet hun da har unnagjort for deg, og komme til ferdig middag? Og når du til en forandring må lage maten selv, hevner du deg ved å ikke gidde lage til henne? Det er faktisk sånn det ser ut. Hevn. Eller troll. For å være *så* korttenkt at du ikke engang spurte henne om du skulle lage nok til alle, høres lite sannsynlig ut. Her har du en massiv reparasjonsoppgave å gå løs på dersom du vil bevare dette hushjelpforh.., jeg mener samboerforholdet. Anonymkode: 56b0a...cc7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12 timer siden #68 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Samboeren min pleier egentlig å lage middag hver dag, siden hun slutter på jobb før meg. Hun henter derfor barna også lager hun middag . Jeg føler at hun har kontroll på hva vi skal ha til middag og liker å handle inn, planlegge og lage - derfor blander jeg meg ikke inn. I dag hadde hun ikke begynt på middagen da jeg kom hjem , men satt og puslet puslespill med barna. Jeg spurte da om hun hadde en middagsplan , men hun sa at hun ikke hadde det akkurat da siden hun hadde vondt i hodet og ikke så stor matlyst. Etter en halvtimes tid begynte jeg å lage middag. Jeg tenkte at hun ikke var sulten , så da laget jeg middag til alle bortsett fra henne. Hun ble da kjempe sur og lei seg, og da sa at hun alltid tenkte på andre , planla alt mat, kjøpte inn mat som alle i familien lagde og at det var skikkelig dårlig gjort overfor henne. Jeg sa at hun hadde sagt at hun ikke var sulten , i tillegg lagde jeg noe hun ikke var så glad i. Da sa hun at dersom hun lager noe jeg ikke er så glad i, så lager hun to forskjellige typer kjøtt ved siden av tilbehøret. Og at hun alltid lager nok mat til alle, selv om jeg ikke er hjemme enda når hun lager middag- siden jeg kanskje er sulten når jeg kommer hjem. Jeg skjønner fortsatt ikke at det var så galt av meg, men nå nekter hun omtrent å snakke til meg før jeg forstår at det var skikkelig dårlig av meg. Jeg lagde middag til henne nå , bare for å få henne glad, men da sa hun at det hun vil er at jeg skal forstå hvorfor det var dårlig gjort. Var det virkelig så ille? Anonymkode: c37b0...7cb Hallo hun har dårlig matlyst fordi hun er dårlig. Uansett er det i slike tilfeller viktig å få i seg mat selv om man ikke føler seg sulten og noen ganger kjenner man seg ikke sulten før man faktisk begynner å spise. Og serr lager du først middag til familien så lager du jo til alle. Eller lagde du mat porsjonsvis? Forstår ikke dette. Hvem beregner så nøyaktig? Når jeg lager middag blir det mer enn nok. Blir nesten alltid rester. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 12 timer siden #69 Del Skrevet 12 timer siden Du er jo rett og slett en idiot. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12 timer siden #70 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Makan, ho skal vere glad du orket lage middag i det hele. En greier da koke poteter med litt hodepine, om en orker legge puslespill med barna. Ho får ta seg ei skive og gå å legge ungene så ho kommer seg til sengs, så prøver ho på ny i morgen. Håper du kan makter å legge denne episoden hennes bak deg, og sørg for att ho har maten klar i morgen så du ikke går på en smell her, med en ny og ikke minst dårlig uvane fra hennes side. Anonymkode: eb014...d09 Det klarer da han også å gjøre. Spesielt når han ikke har vondt i hodet engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11 timer siden #71 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Støtter deg litt her TS. Hun sa hun ikke var sulten, du lagde ikke mat til henne. Hun sa så hun var sulten alikevell, så du lagde mat til henne. Hun har fått nøyaktig hva hun ba om. Så lager hun drama fordi du liksom ikke leste tankene hennes, i steden for å høre på hva hun sa. Sånt er jævlig frustrerende! Er dette en engangshendelse, eller skjer det ofte slike "misforståelser"? Er det sistnevnte mistenker jeg at hun manipulerer deg for å lage drama og ha overtaket i diskusjoner. Alle slike "svik" er konstruerte, og de lagres i "banken" og tas frem som våpen i fremtidige diskusjoner. Anonymkode: f5c44...6b5 Men herregud da hun var syk. Alle vet at når man er syk er det viktig å prøve å få i seg mat. Og for det andre. Lager man middag til familien så lager man ikke enkelt porsjoner man lager middag til en gruppe personer. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11 timer siden #72 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke like lett for alle å "lese mellom linjene".... Og hadde han laget mat til henne, hadde hun kanskje sagt "Hvorfor har du laget mat til meg, jeg sa jo at jeg ikke var så sulten..." Anonymkode: 785f5...584 Det spør man ikke om når det er felles middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11 timer siden #73 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dust? Eller litt ubetenksom? Det er ikke lett å være mann... Hadde min mann sagt han ikke var så sulten, så hadde jeg tolket det som at han ikke ville ha mat, men tenkt at da kan han lage noe selv senere. Anonymkode: 785f5...584 Er ikke lett å være mann? Så nedlatende sagt ovenfor menn. Er de alle tilbakestående mener du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #74 Del Skrevet 10 timer siden Ærlig talt ! Er du virkelig så tonedøv at du ikke fatter at du lager mat til alle ? På et eller annet tidspunkt så ville samboer også bli sulten og ha behov for mat? Hva slags oppdragelse har du fått? Samboeren din er sikkert møkkalei av at du alltid er en freerider hjemme. Få ut fingern og begynn å bidra hjemme! Anonymkode: 0bdb3...9dc 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #75 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Samboeren min pleier egentlig å lage middag hver dag, siden hun slutter på jobb før meg. Hun henter derfor barna også lager hun middag . Jeg føler at hun har kontroll på hva vi skal ha til middag og liker å handle inn, planlegge og lage - derfor blander jeg meg ikke inn. I dag hadde hun ikke begynt på middagen da jeg kom hjem , men satt og puslet puslespill med barna. Jeg spurte da om hun hadde en middagsplan , men hun sa at hun ikke hadde det akkurat da siden hun hadde vondt i hodet og ikke så stor matlyst. Etter en halvtimes tid begynte jeg å lage middag. Jeg tenkte at hun ikke var sulten , så da laget jeg middag til alle bortsett fra henne. Hun ble da kjempe sur og lei seg, og da sa at hun alltid tenkte på andre , planla alt mat, kjøpte inn mat som alle i familien lagde og at det var skikkelig dårlig gjort overfor henne. Jeg sa at hun hadde sagt at hun ikke var sulten , i tillegg lagde jeg noe hun ikke var så glad i. Da sa hun at dersom hun lager noe jeg ikke er så glad i, så lager hun to forskjellige typer kjøtt ved siden av tilbehøret. Og at hun alltid lager nok mat til alle, selv om jeg ikke er hjemme enda når hun lager middag- siden jeg kanskje er sulten når jeg kommer hjem. Jeg skjønner fortsatt ikke at det var så galt av meg, men nå nekter hun omtrent å snakke til meg før jeg forstår at det var skikkelig dårlig av meg. Jeg lagde middag til henne nå , bare for å få henne glad, men da sa hun at det hun vil er at jeg skal forstå hvorfor det var dårlig gjort. Var det virkelig så ille? Anonymkode: c37b0...7cb Herregud det her kan ikke være sant! En voksen mann med så lav sosial intligens går ikke Ann uten du er autist da! Anonymkode: a2845...cc3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 6 timer siden #76 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud det her kan ikke være sant! En voksen mann med så lav sosial intligens går ikke Ann uten du er autist da! Anonymkode: a2845...cc3 Selvsagt er ikke dette sant. Som jeg først skrev i tråden, og hvis flere også har kommentert, dette er bare tull og trolling. -Ikke fordi det ikke finnes slike egoistiske og "tonedøve" menn, men da ingen av disse ville reflektert over situasjonen og ihvertfatt IKKE opprettet en tråd på Kg om emnet. Endret 6 timer siden av Perle leifer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #77 Del Skrevet 6 timer siden Perle skrev (Akkurat nå): Selsagt er ikke dette sant. Som jeg først skrev i tråden, og hvis flere også har kommentert. Dette er bare tull og trolling. Ikke fordi det ikke finnes slike egoistiske og "tonedøve" menn, men da ingen slik menn ville refeklert ovetyer dette og ihvertfatt IKKE opprettet en tråd på Kg om emnet. Alternativt er noen betalt for poste innlegg som engasjerer, for å få opp aktiviteten og engasjementet på forumet…… Anonymkode: 5c83f...8f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #78 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så hver j@vla dag henter hun barn, handler, planlegger og lager mat, samtidig som hun har ansvaret for barna. "Fordi hun liker det". Og hver j@vla dag kan du jobbe deg ferdig, hoppe bukk over det møkkslitsomme skiftet hun da har unnagjort for deg, og komme til ferdig middag? Og når du til en forandring må lage maten selv, hevner du deg ved å ikke gidde lage til henne? Det er faktisk sånn det ser ut. Hevn. Eller troll. For å være *så* korttenkt at du ikke engang spurte henne om du skulle lage nok til alle, høres lite sannsynlig ut. Her har du en massiv reparasjonsoppgave å gå løs på dersom du vil bevare dette hushjelpforh.., jeg mener samboerforholdet. Anonymkode: 56b0a...cc7 Dette! TS, håper du tar dette til deg. Anonymkode: e5879...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #79 Del Skrevet 47 minutter siden Herregud for en gjeng bitre nisser som kommenterer her. Han tok henne på ordet og handlet i god tro. Aldri om en mann hadde giddet å drepe husfreden for noe som ble gjort med gode intensjoner. Noe uomtenksomt? Jada, men vi kan alle handle 'feil' i øyeblikket. Jeg kommer aldri til å involvere meg med en kvinne som krever at 'riktig kommunikasjon' er på kvinnens premisser. Kvinner kan og strekke seg mot midten og erkjenne at menn ofte kan ta ting bokstavelig, uten at det ligger noe mer bak, men dette er tilsynelatende vanskelig, for kvinner blir proppet fulle med at de er så emosjonelt intelligente og gode til å kommunisere. Anonymkode: faef3...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #80 Del Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så hver j@vla dag henter hun barn, handler, planlegger og lager mat, samtidig som hun har ansvaret for barna. "Fordi hun liker det". Og hver j@vla dag kan du jobbe deg ferdig, hoppe bukk over det møkkslitsomme skiftet hun da har unnagjort for deg, og komme til ferdig middag? Og når du til en forandring må lage maten selv, hevner du deg ved å ikke gidde lage til henne? Det er faktisk sånn det ser ut. Hevn. Eller troll. For å være *så* korttenkt at du ikke engang spurte henne om du skulle lage nok til alle, høres lite sannsynlig ut. Her har du en massiv reparasjonsoppgave å gå løs på dersom du vil bevare dette hushjelpforh.., jeg mener samboerforholdet. Anonymkode: 56b0a...cc7 Har du for vane å lage din egen historie på siden av det saken handler om? Får du utløp for noe som har skjedd i ditt eget liv, for dette er jo helt psycho-nivå Anonymkode: faef3...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå