AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #41 Del Skrevet 11 timer siden Daisy-love skrev (11 timer siden): Jeg håper dette er troll, men dessverre forundrer det meg ikke at noen kan være så korttenkte.. Joda, det finnes mange menn som er såpass tette i toppen. Men de reflekterer ikke et sekund over det. Og går i alle fall ikke på et kvinneforum og skriver om det.. Anonymkode: bafa9...7bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #42 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): da laget jeg middag til alle bortsett fra henne. Hehe typisk rar mannelogikk. Anonymkode: 5bb3c...dd9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #43 Del Skrevet 11 timer siden Er du seriøs! Du utelater henne. Du bare antar ting. Du skjønner ikke at du har gjort en gedigen feil? Ikke engang når du får det forklart? Hvorfor skal hun lage middag til deg framover? Anonymkode: 0faf6...d51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #44 Del Skrevet 9 timer siden Hvis partneren din er pjusk og har dårlig matlyst, så er tanken din at da dropper du å lage mat til henne OG lager noe hun ikke er så glad i? Og så skjønner du ikke hvorfor hun er såret? Hvis jeg er pjusk og har dårlig matlyst, så lager mannen noe ekstra godt til middag, i håp om at jeg kanskje får i meg hvertfall litt mat. Her misslykkes du totalt som omsorgsfull partner. Du mangler også takknemligheten for at hun fortsatt tok seg av barna selv om hun var pjusk. Og når hun, som både er pjusk og har tatt seg av barna, deretter blir skuffet/såret over din manglende omsorg, så klarer du fortsatt ikke å forstå problemet og tyr til internettforum for å prøve å rettferdiggjøre oppførselen din. Jeg regner med en skillsmisse er på vei, du vet det kanskje ikke enda, men hun orker snart ikke å prøve mer. Når den dagen kommer, vil du påstå til alle rundt deg at «det kom ut fra ingenting, og hun nekter å prøve å fikse opp i ting». Mens hun faktisk har prøvd i mange år og er ferdig med å prøve. Anonymkode: aea40...659 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #45 Del Skrevet 9 timer siden Du sviktet henne mens hun var på sitt svakeste. Sjarmerende. Det er sånne som deg som "plutselig" blir skilt og ikke "skjønner noenting", for "alt var jo så fint". Anonymkode: 96236...a63 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #46 Del Skrevet 9 timer siden Dette er åpenbart et troll, ingen er så lost som dette. I tillegg har TS selvsagt forsvunnet fra tråden, også tegn på troll. Anonymkode: 78f9a...67b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #47 Del Skrevet 9 timer siden Støtter deg litt her TS. Hun sa hun ikke var sulten, du lagde ikke mat til henne. Hun sa så hun var sulten alikevell, så du lagde mat til henne. Hun har fått nøyaktig hva hun ba om. Så lager hun drama fordi du liksom ikke leste tankene hennes, i steden for å høre på hva hun sa. Sånt er jævlig frustrerende! Er dette en engangshendelse, eller skjer det ofte slike "misforståelser"? Er det sistnevnte mistenker jeg at hun manipulerer deg for å lage drama og ha overtaket i diskusjoner. Alle slike "svik" er konstruerte, og de lagres i "banken" og tas frem som våpen i fremtidige diskusjoner. Anonymkode: f5c44...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9 timer siden #48 Del Skrevet 9 timer siden Du kunne lavet ekstra når du først holdt på. Så kunne hun f.eks varmet opp igjen til senere. Du burde jo spurt om du skulle lage til inne og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #49 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): ja. Du må lære å lese situasjonen og mellom linjene. Hun var pjusk og hadde hatt behov for din omsorg. Det er det man gjør i et forhold. Viser omsorg for partneren. Anonymkode: 5c641...f4f Det er ikke like lett for alle å "lese mellom linjene".... Og hadde han laget mat til henne, hadde hun kanskje sagt "Hvorfor har du laget mat til meg, jeg sa jo at jeg ikke var så sulten..." Anonymkode: 785f5...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #50 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Joda, det finnes mange menn som er såpass tette i toppen. Men de reflekterer ikke et sekund over det. Og går i alle fall ikke på et kvinneforum og skriver om det.. Anonymkode: bafa9...7bd Er nok flere menn som hadde sultet ved brødboksen omtrent, hadde de ikke hatt ei dame som ordner opp...🙄 Ikke rart hun blir sliten og får vondt i hodet. Å være så omtenksom som det hun er tærer på henne. Det er helt tydelig. Så her er det nok flere ting enn bare den middagen tror jeg. Ofte så er det dette som kan få begeret til å flyte over. Selv hadde jeg ikke tatt meg nær av dette, om det var en engangsgreie. Emosjonellt fravær over tid derimot. Det er vanskelig. Da går det faktisk på helsa løs. Ikke bare for henne, men for han også. Anonymkode: b945b...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #51 Del Skrevet 9 timer siden Kvist skrev (14 timer siden): Ja, du var kjip. Hvorfor klarer du ikke å vise henne bare LITT av omsorgen hun viser deg? Og hvorfor ser du ikke at det var stusselig gjort av en partner? Selv ikke når du får det forklart? Er det rart menn ikke blir forvirret... Han tenkte praktisk. Hun sa hun ikke var så sulten, han tok det bokstavelig. Det kunne gått begge veier.... Anonymkode: 785f5...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #52 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du var en dust. Anonymkode: 9f41d...472 Dust? Eller litt ubetenksom? Det er ikke lett å være mann... Hadde min mann sagt han ikke var så sulten, så hadde jeg tolket det som at han ikke ville ha mat, men tenkt at da kan han lage noe selv senere. Anonymkode: 785f5...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #53 Del Skrevet 9 timer siden (endret) 🙄At det går an Endret 8 timer siden av Phoenix Heart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #54 Del Skrevet 9 timer siden Hehe, seriøst! Tror du hun liker å planlagge og å lage mat etter jobb med to slitne kids på slep! Hun gjør det fordi det forventes av henne, ikke fordi hun elsker det. Ta deg sammen mann, lag litt mat du også. Å skikkelig smålig å ikke lage nok til henne også. Her er regelen, den som kommer hjem først lager middag Anonymkode: 492de...8c1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #55 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke like lett for alle å "lese mellom linjene".... Og hadde han laget mat til henne, hadde hun kanskje sagt "Hvorfor har du laget mat til meg, jeg sa jo at jeg ikke var så sulten..." Anonymkode: 785f5...584 Eller hun hadde valgt en mindre passiv agressiv tone; «jeg orker desverre ikke middag akkurat nå, men sett det i kjøleskapet så ser jeg ann senere hvordan formen er». Anonymkode: 9f41d...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #56 Del Skrevet 8 timer siden Hjelpe meg! Så mange drittkjerringer her inne - eller bitre kvinner??!! Han trodde han hjalp henne ved å lage mat til seg og barna, slik at hun slapp. Hun sa også at hun ikke var særlig sulten. Han prøvde å løse det på best måte, og var kanskje litt stresset. Og kvinnene her inne går amok for denne ene tingen?? Syk verden. Egoistisk? Dust? Konen kommer til å gå fra ham? Osv, osv.... Skulle tro han hadde forlatt henne dødssyk alene med barna, mens han selv reiste på guttetur..... Det er en j.... middag! Jeg hadde ALDRI laget nummer av dette hjemme, hvis mannen min misforstod når jeg selv sier at jeg ikke er sulten. Ubetenksomt kanskje, men denne "halshuggingen" dere kvinner driver med her inne, for så lite, er ikke grei! Gå litt i dere selv! Mennene deres er sikkert livredde for å gjøre feil. Anonymkode: 785f5...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #57 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Støtter deg litt her TS. Hun sa hun ikke var sulten, du lagde ikke mat til henne. Hun sa så hun var sulten alikevell, så du lagde mat til henne. Hun har fått nøyaktig hva hun ba om. Så lager hun drama fordi du liksom ikke leste tankene hennes, i steden for å høre på hva hun sa. Sånt er jævlig frustrerende! Er dette en engangshendelse, eller skjer det ofte slike "misforståelser"? Er det sistnevnte mistenker jeg at hun manipulerer deg for å lage drama og ha overtaket i diskusjoner. Alle slike "svik" er konstruerte, og de lagres i "banken" og tas frem som våpen i fremtidige diskusjoner. Anonymkode: f5c44...6b5 Enig. Er litt typisk oss kvinner også og tro at mannen klarer å lese tankene våre. Menn tenker praktisk, kvinner med følelser. Min tanke var at hun kanskje brukte situasjonen for å se om hva han gjorde, slik at hun kunne "ta ham"... sånn at uansett hva han hadde gjort, hadde det blitt galt. Anonymkode: 785f5...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleblomst Skrevet 8 timer siden #58 Del Skrevet 8 timer siden Kanskje hun ville teste deg og se om du ikke tok det før gitt at hun fikser hver dag. Eller kanskje hun rett og slett ikke tenkte over det. Å teste deg blir kanskje feil å si likevel. For det kan ikke forventes at hun skal måtte re direkte med deg og fortelle deg hva du skal gjøre. Helt ærlig tar du det for gitt at hun gjør alt. Du skriver det jo egentlig selv. Har du aldri gitt beskjed om at "i dag handler jeg inn mat for tre dager" og feks selv foreslått at du kan lage middag når du kommer hjem? Det er frekt å ikke lage nok. Du kunne i det minste spurt like før du laget om hun ville ha eller ikke. Og siden hun hadde vondt i hodet, hvorfor ikke vise omsorg og spørre om du skal lage noe hun liker, hvis du faktisk viste hun ikke var glad i det du skulle lage? Og hvorfor laget du uansett noe hun ikke var glad i den ENE dagen hun laget middag? Bidrar du ellers? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #59 Del Skrevet 8 timer siden Mannfolk... Anonymkode: 921b0...f41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #60 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tenkte at hun ikke var sulten , så da laget jeg middag til alle bortsett fra henne. Er samboeren din tankeleser? Kan du lese tanker? Anonymkode: 93a58...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå