AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Samboeren min pleier egentlig å lage middag hver dag, siden hun slutter på jobb før meg. Hun henter derfor barna også lager hun middag . Jeg føler at hun har kontroll på hva vi skal ha til middag og liker å handle inn, planlegge og lage - derfor blander jeg meg ikke inn. I dag hadde hun ikke begynt på middagen da jeg kom hjem , men satt og puslet puslespill med barna. Jeg spurte da om hun hadde en middagsplan , men hun sa at hun ikke hadde det akkurat da siden hun hadde vondt i hodet og ikke så stor matlyst. Etter en halvtimes tid begynte jeg å lage middag. Jeg tenkte at hun ikke var sulten , så da laget jeg middag til alle bortsett fra henne. Hun ble da kjempe sur og lei seg, og da sa at hun alltid tenkte på andre , planla alt mat, kjøpte inn mat som alle i familien lagde og at det var skikkelig dårlig gjort overfor henne. Jeg sa at hun hadde sagt at hun ikke var sulten , i tillegg lagde jeg noe hun ikke var så glad i. Da sa hun at dersom hun lager noe jeg ikke er så glad i, så lager hun to forskjellige typer kjøtt ved siden av tilbehøret. Og at hun alltid lager nok mat til alle, selv om jeg ikke er hjemme enda når hun lager middag- siden jeg kanskje er sulten når jeg kommer hjem. Jeg skjønner fortsatt ikke at det var så galt av meg, men nå nekter hun omtrent å snakke til meg før jeg forstår at det var skikkelig dårlig av meg. Jeg lagde middag til henne nå , bare for å få henne glad, men da sa hun at det hun vil er at jeg skal forstå hvorfor det var dårlig gjort. Var det virkelig så ille? Anonymkode: c37b0...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hva hadde det kosta deg å lage litt mat til henne liksom? Anonymkode: 617cd...440 20 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden «Jeg lager middag, skal jeg lage til deg og?» «Nei» «Sikker? Jeg lager til deg og, så kan det evt. varmes opp senere» For eksempel. Kommunikasjon!!? Anonymkode: 5d8ed...995 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden ja. Du må lære å lese situasjonen og mellom linjene. Hun var pjusk og hadde hatt behov for din omsorg. Det er det man gjør i et forhold. Viser omsorg for partneren. Anonymkode: 5c641...f4f 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ja, du var kjip. Hvorfor klarer du ikke å vise henne bare LITT av omsorgen hun viser deg? Og hvorfor ser du ikke at det var stusselig gjort av en partner? Selv ikke når du får det forklart? 15 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Du var en dust. Anonymkode: 9f41d...472 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Om 3 år kommer hun til å slå opp med deg og du kommer heller ikke til å skjønne hvorfor da heller, hvis du ikke skjønner det nå. Anonymkode: 100c7...5b8 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du var en dust. Anonymkode: 9f41d...472 Er* Anonymkode: b2589...42f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du var en dust. Anonymkode: 9f41d...472 Ja, fy faen. Ble rent irritert av å lese det. Hun sitter og leker med barna med hodepine, og du kan ikke lage en jævla ekstra porsjon?? Egoistisk er du TS Anonymkode: 7c8fb...00a 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Huff da! Tenker du har en del salat på foten nå, ts... Anonymkode: f1e9b...5a6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Å herlighet, og dette forstår du ikke? Selvsagt blir hun lei seg fordi du ikke lager mat til henne. Hun har ikke matlyst og er sliten, så hun har ikke orket å lage mat. Men hun trenger jo mat for det om. Så det hun trenger, er at du støtter henne, og lager den maten så hun kan få i seg litt. Det handler om å se henne. Som hun sier, hun lager mat hver eneste dag, og den ene dagen hun ikke er helt i form og ikke orker tanken på hverken mat eller matlaging, så er du der ikke for henne. Det føles nok som et svik for henne og at du ikke ser henne. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Ja du burde lagd til henne også, men på en annen side burde hun også kommunisert tydeligere til deg at hun hadde mer vondt i hode til å lage mat enn hun kjente på sulten. «jeg har vondt i hode og sliten, kan du lage middag idag»? hun må være tydeligere og du burde kanskje lære deg å lese kona di bedre 🙂 Anonymkode: 9f3ad...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Dude...serr? Anonymkode: 892b5...388 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Kan anbefale morgenlevering om dere har det i nærheten, og at hun får det på sengen en helgedag mens du tar ungene ut for å leke så hun får hvilt seg 💚 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Fordi du ikke brukte et sekund på å tenke hvordan du kunne gi henne omsorg når hun var dårlig. Hun gir deg omsorg hver eneste dag og føler åpenbart at hun ikke får det tilbake. Jeg sliter med å forstå din tankerekke i det hele tatt. Hvorfor ikke lage normale mengder og ha rester som hun eller noen andre kunne spist senere? Du valgte å aktivt utelukke henne? Anonymkode: 8a3ee...987 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Du burde tenkt på at hun sikkert hadde matlyst litt senere. Du setter sikkert pris på at der står mat klar til å å varmes opp de dagene du ikke er hjemme de dagene du ikke kommer hjem til middag. det handler om å vise omsorg for hverandre. Jeg hadde vært skuffet om samboer hadde gjort det samme. Han spør alltid om jeg trenger noe, og om han skal reise på butikken å kjøpe noe til meg når jeg ikke er i form og ikke har matlyst… Anonymkode: 7c8ef...f42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Skjønner du *virkelig* ikke dette selv?? Anonymkode: 8ff86...e51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du burde tenkt på at hun sikkert hadde matlyst litt senere. Du setter sikkert pris på at der står mat klar til å å varmes opp de dagene du ikke er hjemme de dagene du ikke kommer hjem til middag. det handler om å vise omsorg for hverandre. Jeg hadde vært skuffet om samboer hadde gjort det samme. Han spør alltid om jeg trenger noe, og om han skal reise på butikken å kjøpe noe til meg når jeg ikke er i form og ikke har matlyst… Anonymkode: 7c8ef...f42 Vi bor ikke sammen enda og om jeg er syk er han villig til å pakke med seg ungene sine for å ivareta meg. Ts, you fucked up. Anonymkode: 892b5...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Du lager selvfølgelig mat til hele familien. Dette var så dustete tenkt at jeg tror det bare er tull. Hvis det er sant, og du var min mann, ville jeg seriøst vurdert hele forholdet. Så dårlig dømmekraft ville jeg blitt sjokkert over. Anonymkode: 3bfa2...db7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Du høres ut som om du tar det hun gjør veldig for gitt. Hadde du brydd deg litt så hadde du spurt om hun ville ha noe. Veldig egoistisk av deg. Hadde jeg vært henne hadde jeg sørget for at vi heretter delte likt på å lage middag. Hvorfor skal bare hun gjøre det fordi hun kommer hjem før deg? Ikke rart kvinner vil være single. Anonymkode: 7327b...eb2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå