Gå til innhold

Heltidsstudier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har fullført heltidsstudier, tenker da spesielt på bachelor, uten nevneverdig mye oppmøte? Jeg begynner å bli desperat på å gjøre noe annet. Men har ingen sjanse overhodet til å kutte ned på fulltidsjobb. Har brukt opp muligheter med lånekasse og har unger, hus og det som følger. 

Anonymkode: a9bb9...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det finnes noen nettbaserte bachelorer. Du kan filtrere søket på samordna opptak.

Anonymkode: 7e276...76c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes noen nettbaserte bachelorer. Du kan filtrere søket på samordna opptak.

Anonymkode: 7e276...76c

Det er jeg klar over, men de mulighetene er ikke av interesse :) men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fullført både bachelor i ped og master i spesped, uten nesten noe oppmøte.

På bachelor var alt av forelesninger og seminarer frivillige. På master var det kun noe som var obligatorisk. For eksempel masterprosjekt presentasjon (over Teams), en skriftlig eksamen og en muntlig eksamen. Ellers helt fritt. Masteren var nett og samlingsbasert da

Anonymkode: 080e0...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På bachelor løpet mitt hadde vi kun oppmøte 2 timer hver tirsdag. Det gikk helt greit å kombinere med jobb og barn. 

Anonymkode: 57b9b...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er barnehagelærere og har master i spes.ped. Men jeg har fått så nok nå, at jeg er desperat etter jobb i andre sektorer 😮‍💨 og det er jo gjerne de og lignende studier som tilbys som nett- og samlingsstudier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

På bachelor løpet mitt hadde vi kun oppmøte 2 timer hver tirsdag. Det gikk helt greit å kombinere med jobb og barn. 

Hvilket studie er dette?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er barnehagelærere og har master i spes.ped. Men jeg har fått så nok nå, at jeg er desperat etter jobb i andre sektorer 😮‍💨 og det er jo gjerne de og lignende studier som tilbys som nett- og samlingsstudier. 

Jeg er TS forresten, og glemte å sitere deg som skrev over her ang pedagogikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilket studie er dette?:)

Dette var bachelor i litteraturvitenskap ved universitetet i Bergen. Jobber i dag som formidler på biblioteket og stortrives. 

Vil hvertfall anbefale deg å sjekke studieplanen til aktuelle studier du vurderer. Ikke alle fulltidsstudier har undervisning/forelesninger hver dag;) og slik sett kan dette være lettere å kombinere, slik som i mitt tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var bachelor i litteraturvitenskap ved universitetet i Bergen. Jobber i dag som formidler på biblioteket og stortrives. 

Vil hvertfall anbefale deg å sjekke studieplanen til aktuelle studier du vurderer. Ikke alle fulltidsstudier har undervisning/forelesninger hver dag;) og slik sett kan dette være lettere å kombinere, slik som i mitt tilfelle. 

Det er akkurat det jeg også egentlig tror. Så jeg får sette meg ned å gjøre en skikkelig research :D tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...