AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tar opp historie vg3 privatist på egenhånd, og har betalt for nettundervisning på ask. Men jeg blir overveldet over HVOR MYE informasjon det er, om ALT! Feks jeg klarer ikke å komme meg videre enn til oldtiden, og jeg har lest i 2 uker!!! Det er SÅ mye om oldtiden, at jeg ikke aner hva jeg skal fokusere på? Og jeg er en sånn person som må forstå det essensielle for å kunne komme meg videre. Hjelp meg!!! Anonymkode: c4eae...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med læreren og forklart problemet, at du synes det er mye stoff og høre hva som især er viktig at du fokuserer på. Med mindre målet ditt er en toppkarakter, så trenger du ikke kunne absolutt alt 100%. Anonymkode: a86d2...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med læreren og forklart problemet, at du synes det er mye stoff og høre hva som især er viktig at du fokuserer på. Med mindre målet ditt er en toppkarakter, så trenger du ikke kunne absolutt alt 100%. Anonymkode: a86d2...cf4 Har spurt læreren, og han sier at viktigste er å vite, hva, hvorfor og når. Og han sier og at alt avhenger av hvilken karakter man vil ha. Jeg tar jo opp fag for å få bra karakter. Så trenger tips! Anonymkode: c4eae...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå