AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jobber på et sted der det ofte er lite å gjøre, og da naturligvis ender man opp med å snakke med hverandre. Jeg kjenner at jeg har ingen behov for å verken small-talke, eller å bli bedre kjent med de jeg jobber med. Syns det er deilig og fredelig å være "anonym" og vite så lite som mulig om andre. Jeg er også en type som blir fort påvirket av energien til andre, så om jeg "åpner" meg for disse så kjenner jeg at jeg automatisk blir i dårlig humør og kjenner ekstremt på den dårlige energien de har. Ærlig talt, jeg er på jobb for å jobbe, for å tjene penger. Er overhodet ikke uhyggelig med mine kollegaer, men håper de og skjønner og kan respektere at jeg ser på jobb som faktisk jobb, og ikke annet. Anonymkode: 626e9...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Bedre å legge kabal på pc, og la de andre prate😁 Anonymkode: 8b8e2...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg synes ikke du er sær. Selv har jeg liten interesse av å høre om kollegaenes kjærlighetsliv, ekteskapsproblemer eller om barna, men jeg bare jatter med uansett for å være høflig. Noen er bare mer private av seg, og det tenker jeg at andre folk på en arbeidsplass må respektere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Alaenera skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke du er sær. Selv har jeg liten interesse av å høre om kollegaenes kjærlighetsliv, ekteskapsproblemer eller om barna, men jeg bare jatter med uansett for å være høflig. Noen er bare mer private av seg, og det tenker jeg at andre folk på en arbeidsplass må respektere. Problemet mitt er at jeg ikke orker å jatte med heller, for det suger energien ut av meg. Jeg kan fint gå 2-3 timer i strekk uten å si noe mer enn maks 2-3 setninger. Virker som at kollegaene mine blir usikre av dette Anonymkode: 626e9...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Det er sært å ikke smalltalke med kolleger, ja. Å ikke faktisk engasjere seg i hvordan det går med bikkja eller barnebarnet, er helt vanlig. Anonymkode: ac310...b08 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet mitt er at jeg ikke orker å jatte med heller, for det suger energien ut av meg. Jeg kan fint gå 2-3 timer i strekk uten å si noe mer enn maks 2-3 setninger. Virker som at kollegaene mine blir usikre av dette Anonymkode: 626e9...34c Ja, da kan jeg jo skjønne at det blir litt verre. Jeg har fleipete sagt til flere kollegaer "Ikke døm at jeg har resting bitch face, men noen dager orker jeg bare ikke fokusere for mye" og de har håndtert det fint. Tenker uansett at det kan være bedre for deg å få sagt i fra på en grei måte slik at det ikke skaper gnisninger. Kjipt om de skal tro at du er frekk når du ikke har til hensikt å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Alaenera skrev (9 minutter siden): Ja, da kan jeg jo skjønne at det blir litt verre. Jeg har fleipete sagt til flere kollegaer "Ikke døm at jeg har resting bitch face, men noen dager orker jeg bare ikke fokusere for mye" og de har håndtert det fint. Tenker uansett at det kan være bedre for deg å få sagt i fra på en grei måte slik at det ikke skaper gnisninger. Kjipt om de skal tro at du er frekk når du ikke har til hensikt å være det. Tror de skjønner at jeg ikke er frekk, viser tydelig at jeg ikke har noe som helst i mot de Anonymkode: 626e9...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå