Gå til innhold

Hvordan er det for menn å få veiledning eller at dama tar kontroll under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler det omtrent er en allmenn enighet om at de fleste kvinner liker menn som tar litt kontroll og sier hva de vil ha og gir veiledning under sex. At Det er positivt med en mann med litt erfaring, som kan geleide kvinnen gjennom ett hett ligg.
derimot, (å det kan godt hende det kun er jeg som føler det er slik) føler jeg at det hører til sjeldenhetene å høre om hvor digg  det er når det er motsatt. 
Altså at det er kvinnen som leder ann, tar litt kontroll og veileder mannen. Å har vell sjeldent om ikke aldri, hørt at det er tiltrekkende med en kvinne med litt erfaring som vet hva hun gjør (med mindre det er unge menn som vil teste ut hvordan det er med eldre damer, typ en bucket list greie eller kink)

er dette en helt søkt oppfattelse av hvordan forskjellene er? Eller deler flere denne oppfattelsen? 

Anonymkode: 485f8...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er trist at det har blitt en oppvisning med kunstige rolleutøvelser, når det kunne ha vært et hyggelig samarbeid.

Anonymkode: 603fa...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare positivt at damer forteller hvordan de vil ha det. Det som funker på en dame funker nødvendigvis ikke på en annen. Eksempelvis er det noen damer som ønsker fjærlett berøring av klitoris mens andre ønsker det røffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekstremt tafatt og kjedelig om det ikke er noe initiativ og aktiv rolle fra dama. Sikkert noen som liker å dyrke denne dynamikken, men de som liker det får holde på slik. Ikke for meg. 

Anonymkode: 0d26f...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ekstremt tafatt og kjedelig om det ikke er noe initiativ og aktiv rolle fra dama. Sikkert noen som liker å dyrke denne dynamikken, men de som liker det får holde på slik. Ikke for meg. 

Hva liker du at dama gjør? 

Anonymkode: 061a0...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mens jeg vil ha en dame som er «passiv» og overgir kontrollen.

Jeg vil ikke ha en dame som inntar en aktiv rolle under sex. Jeg ønsker ikke en dame som vil gi meg BJ etc. 

jeg er en utpreget giver. Jeg må ha en utpreget mottaker. Noe jeg heldigvis har.

Anonymkode: c6b09...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De kvinnene er det ikke mange av på dusinet 

Anonymkode: c201a...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...