AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Flere opplyser at de lever i åpent forhold og derfor har sex med andre enn partneren. Hvis dere kjenner at det passer for dere, har jeg ingen motforestillinger mot det. Men det jeg lurer mer på er hvordan dere håndterer dette i forhold til partneren. Sier dere fra når det skal treffe en annen? Hva forteller dere hverandre om hva som har skjedd? Hvor detaljerte er dere i beskrivelsene? Anonymkode: 80e22...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Kjære, du skulle sett den kølla han siste hadde.... Kjenner det enda, selv etter 4 dager. Gud, fikk min første orgasme.... 🐓...... Anonymkode: 8e723...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det kommer ann på partneren og vår dynamikk. Men den ene deler jeg veldig mye, mens det stiller seg annerledes med den andre. Selvfølgelig forteller vi når vi møtes. Altså, vi kaster oss ikke rundt og forteller når noe blir avtalt, men det blir jo delt😊 Anonymkode: eacbe...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 41 minutter siden #4 Del Skrevet 41 minutter siden Å leve i åpent forhold krever mye mht kommunikasjon og gode avklaringer. Vi forteller om hvem, når og i etterkant; ganske detaljert. Av og til med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå