AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #21 Del Skrevet 15 timer siden Hvis du leser ditt eget innlegg en gang til, så skjønner du vel hva du må gjøre?? Dette forholdet/ekteskapet kommer til å kjøre i grøfta, det er kun et spørsmål om tid. Du kan like godt ta samtalen nå. Du skriver altså at du kun er sammen med konen din fordi du ikke vil være "han enslige", og du går og misunner andre par, og er misfornøyd med konen din. Hun skulle bare lest hva du skriver! Fy flate. Gå ut av dette, og gift deg for all del ikke med noen annen før du vet at hun er "bra nok" for deg. Anonymkode: 74064...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden Siden denne merkelige holdningen som du har og preferansene til høyde. Hvorfor gikk du bort og giftet deg med en bøtteknott av et kvinnemenneske? Og nå går du faktisk rundt og sutrer og er misfornøyd? Denne tankegangen din har jeg virkelig vondt for å sette meg inn i.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden PITTY skrev (8 minutter siden): Siden denne merkelige holdningen som du har og preferansene til høyde. Hvorfor gikk du bort og giftet deg med en bøtteknott av et kvinnemenneske? Og nå går du faktisk rundt og sutrer og er misfornøyd? Denne tankegangen din har jeg virkelig vondt for å sette meg inn i.. "Bøtteknott", hun er vel en dame med normal høyde, de fleste kvinner ligger vel mellom 160-168? Han skriver hvordan hun blir godt likt og er en hyggelig person, men problemet er at han har mistet følelser for henne og da blir alt ved henne feil. Han må jo ha noe å forklare sine egne manglende følelser med. Det er hans egen feil at han tydeligvis hals over hode har giftet seg, for å være like bra som vennene sine. Merkelig tankegang. Anonymkode: 74064...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden Det er ikke helt uvanlig å tenke på andre når man er i et forhold, men man lar det gå over og ikke bli altoppslukende. Det virker som du er glad i henne, og du må selv avgjøre om det er nok til å være sammen med henne. Høyde og lønn er irrelevant i så måte. Hun bør betale selv for det du nevner, men ellers er det rimelig at du betaler resten. Dere er jo gift og har felles økonomi. Er stor forskjell her også, men aldri opplevd at mannen synes det har vært et problem. Anonymkode: 2f7ca...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): "Bøtteknott", hun er vel en dame med normal høyde, de fleste kvinner ligger vel mellom 160-168? Han skriver hvordan hun blir godt likt og er en hyggelig person, men problemet er at han har mistet følelser for henne og da blir alt ved henne feil. Han må jo ha noe å forklare sine egne manglende følelser med. Det er hans egen feil at han tydeligvis hals over hode har giftet seg, for å være like bra som vennene sine. Merkelig tankegang. Anonymkode: 74064...7e7 Jeg kan med hånden på hjertet si at høyde ikke var så viktig for meg før, jeg hadde 3 kjærester før jeg traff min kone, og de var alle ganske lave. Min kone er veldig pen og i god form, absolutt ikke lubben eller overvektig, det er bare det med høyden, der er hun under gjennomsnittet og jeg er selv ganske høy og med alltid bøye meg litt for f.eks å kysse. Jeg sitter også med en følelse av at jeg gjerne ville ha prøvd å være sammen med flere damer før jeg etablerer meg på den måten. Vi var forelsket og vi så ingen grunn til å vente med ekteskap den gangen. Angående forbruk så har hun heller ikke store krav/urealistiske krav. Vi er bare blitt enige om at ettersom leiligheten står på meg, så er det urimelig at hun skal betale boliglån med høy rente mv. Men hun har på ingen måte høye krav til smykker, dyre klær etc., Anonymkode: 914fe...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden Din kone kan umulig tjene så lite at hun bare kan betale sitt eget mobilabonnement, t-banekort osv. Er hun ikke med på å betale boutgifter og strøm? Anonymkode: 2586b...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Din kone kan umulig tjene så lite at hun bare kan betale sitt eget mobilabonnement, t-banekort osv. Er hun ikke med på å betale boutgifter og strøm? Anonymkode: 2586b...552 Åpenbart ikke, men hun vil jo også gjerne spare opp. Hun betaler ikke for de postene du nevner, som sagt, tar jeg alt på bolig/felleskostnader/strøm etc. Det er vi blitt enige om å gjøre sånn. Anonymkode: 914fe...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Høres ut som du kjeder deg Anonymkode: 1736c...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå