AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hvor mye bruker dere på mat i mnd? Har dere noen geniale spare-tips? Familie på 4, bruker alt for mye penger på husholdning. Vi er dårlig på å lage opp mat å fryse ned f.eks. Har jeg glemt å kjøpe en ting på butikken, så kommer jeg hjem med alt mulig annet også. Er helt håpløs når det gjelder handling 🥲 Anonymkode: 4987d...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 56 minutter siden #2 Del Skrevet 56 minutter siden Vi er 2 voksne. Bruker inntil 8000 kroner i måneden. Ukeshandler fra Oda, og supplerer aldri fra butikken. Vi kunne sikkert brukt 2000 kroner mindre, men vi prioriterer og har råd til å unne oss det vi vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #3 Del Skrevet 49 minutter siden 2 voksne her og bruker ca 8000-9000 i mnd på mat åhusholdningsartikler. Anonymkode: 562d9...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22 minutter siden #4 Del Skrevet 22 minutter siden Det er utallige tråder om dette om du søker litt. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20 minutter siden #5 Del Skrevet 20 minutter siden https://forum.kvinneguiden.no/search/?&q=Matbudsjett&type=forums_topic&search_and_or=and&search_in=titles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 19 minutter siden #6 Del Skrevet 19 minutter siden Det varierer veldig. For jeg kjøper stort inn noen ganger, og da har jeg over lang tid. Har nettopp laget en stor kjøttgryte med ganske rimelige ingredienser. Det ble 8 porsjoner som jeg fryste ned. Deilig, nå har jeg åtte dager med middag. Spiste 1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #7 Del Skrevet 13 minutter siden 2 voksne og 2 bhg-barn. Bruker ca.10.000 Anonymkode: 83ea8...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå