AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Typiske "innvandrerbutikker" har det billigst. Anonymkode: 114b5...2b9
Daisy-love Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Jeg merket meg prisen på Rema igår, og sjekket da også Extra for deg. Lik pris begge steder for både løsvekt og poser. Løsvekt: 109,90kr kiloen, og poser 139,90kr kiloen. Godt mulig en internasjonal butikk er billigere, også hender det er tilbud i mai i forbindelse med baketingene som er på tilbud da, men det er jo litt lenge til da. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 15.10): Hvor er de billigst? Anonymkode: e2c46...b08 Skal du bruke så mye at prisen er så utrolig viktig? Mandler er i utgangspunktet ikke så altfor billige. Personlig foretrekker jeg ferdig pakkede i poser. Både mtp hygiene og holdbarhet. Mandler harskner etterhvert, og ingen vet hvor lenge løsvekt-mandlene har ligget åpne uten tildekking i butikken hvor alle potensielt kan ha tatt på dem med e-colifingre eller snørr-fingre. De kan være både støvete, harske, eller kan ha tatt til seg andre smaker. Anonymkode: e2fbc...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå