jordbær Skrevet 14. mars 2006 #21 Skrevet 14. mars 2006 Det går helt fint å gi pus noe ekstra en gang i blant. Men man trenger ikke gi så mye. Kok fisk og gi en LITEN posjon av og til.. I stedet for svære stykker... Dessuten finnes det lette varianter med snæks;) F.eks. rent kyllingkjøtt. Vanligvis regulerer kattene matinntaket sitt selv, og skal VANLIGVIS ha tilgang til mat og rent vann hele tiden. Det er først når kattene ikke klarer dette, at man må revurdere fôr-type/mengde
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #22 Skrevet 14. mars 2006 Becca i.i. Jepp, problemet er en for feit og en liten pus. Får nok "slanke" Pondus`n min.. Han spretter opp på benkne så lett som bare det. Så han er ikke så feit ennå Tenker jeg prøver å fôre dem hver for seg, for å se om det funker. Pondus har alltdi vært stor for alderen.. Vi flasket han opp fra han var 3 uker ca, også har han alltid vært et matvrak. Hyl og skrik om det ikke er mat i skåla. Må inndrømme at jeg vurderer seriøst om jeg skal begynne å la han være ute katt... (har flytta til et boligfelt, så det er en del andre katter her, men er så redd dem skal være slemme med han)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå