AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Del Skrevet 27. februar 1. Hvordan gjør dere det? a) verbalt? b) kroppslig? c) begge deler? 2. Hva gjør dere for å trygge henne seksuelt? 3. Om hun gråter under sex... Hvordan forholder dere dere til det? 4. Om en dame dere ville ha sex med hadde blitt utsatt for overgrep tidligere. Hvordan hadde dere forholdt dere til det? Takk for svar. Anonymkode: 1e3f3...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 27. februar #2 Del Skrevet 27. februar 1. Både verbalt og kroppslig. Jeg kan både vise henne hvordan jeg liker ting, eller fortelle henne det. På samme måte som når jeg er i det dominante hjørnet bruker jeg både ord for å fortelle henne hva hun skal gjøre, men kan også hive henne i den stillinga jeg vil ha henne. 2. Mye god kommunikasjon før og etter sex. Underveis er jeg alltid opptatt av hennes signaler, og hennes grenser. Det er viktig at vi har avklart mye på forhånd (siden jeg liker litt røffere sex), men jeg følger alltid med underveis. Noen ganger har det skjedd ting som har gjort at vi har avsluttet sexen og prater gjennom det som har skjedd. 3. Det har skjedd meg en del ganger. Gjerne forbundet med at partneren har hatt en veldig stressende periode, og kanskje en del ganger hvor det var første gang den partneren opplevde g-punktsorgasme. Er gjerne bare en ball av følelser som slipper løs, og da har jeg alltid bare holdt rundt dem. Er relativt utbredt og ganske normalt, så aldri gjort noe stor greie ut av det. 4. Mtp at ~20% av norske kvinner har blitt voldtatt og jeg husker ikke hvor mange prosent har opplevd overgrep, så er det ganske utbredt at man møter partnere som har vært utsatt for slikt. Det ville gjort at vi hadde hatt et ekstra fokus på hva som gjør henne trygg og komfortabel, og hvilke grenser hun har - alt for at hun skal få en god opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå