Gå til innhold

RAADS-R

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vet om denne vektlegges noe særlig i diagnostiseringen, eller om den mest brukes for å avgjøre om det skal skal foretas videre utredning? Takk!

Anonymkode: 5b80f...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

RAADs testen alene er ingen indikasjon, de ser på helheten med utfordringer. Jeg har veldig høyt score på RAADs, men er ikke nevrodivergent. 

Anonymkode: 00dae...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

RAADs testen alene er ingen indikasjon, de ser på helheten med utfordringer. Jeg har veldig høyt score på RAADs, men er ikke nevrodivergent. 

Takk for svar. Jeg er under utredning nå og skal ta testen snart. Jeg scorer skyhøyt på den (under hjemmetesting), men tror også at jeg er nevrotypisk. Men da er det kanskje ikke et så uvanlig fenomen at man er høyt oppe på testen uten å være på spekteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Takk for svar. Jeg er under utredning nå og skal ta testen snart. Jeg scorer skyhøyt på den (under hjemmetesting), men tror også at jeg er nevrotypisk. Men da er det kanskje ikke et så uvanlig fenomen at man er høyt oppe på testen uten å være på spekteret.

Jeg har OCD (og muligens k-ptsd) som kan ha gitt utslag. Men man kan sikkert ha høyt score uten det også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...