Gå til innhold

Massiv innvandring til Norge, vi slår til og med Sverige.

kat-e

Anbefalte innlegg

Gjest QL2yBCGXlW
anonym482 skrev (På 1.3.2025 den 0.29):

Hvorfor måtte dette skje med Skandinavia :(

litt innvandring er greit, men vi blir jo i mindretall innen 2050! Og her som det var blitt så siviliserte samfunn :( 

Er bare å begynne å punge ut barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QL2yBCGXlW
NatNat skrev (10 timer siden):

ja, forkjell er at de fleste kristne ikke tar alt som er skrevet i Bibelen bokstavelig, i motsetning til en del Muslimer.. De står også i Bibelen at man skal spise fisk hver fredag.. kjenner du mange som spiser fisk og kun fisk hver fredag ? fakta er at de fleste "kristne" dvs, folk som er døpt kristne, bryr seg lite eller ikke i det hele tatt om kristendom.  Her syns jeg at du er ikke helt ærlig..

Ingen grunn til å ta bibelen bokstavlig. Bibelen ble stadfestet 300 år etter Jesus død, og det gir ingen mening å ta en slik bok på ordet når, når det som står der mest sannsynlig er utvannet og usant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må gå an å si at det er problemer og utfordringer med store deler av den muslimske religionen og kulturen generelt i muslimske land. Og da mener jeg ikke absolutt alle muslimer, men en god del. De det gjelder kan ikke lengre gjemme seg bak rasisme-kappen. Visste dere at det i Koranen står at det er lov til å drive hellig krig og ta livet av ikke-troende? Det er realiteten. Men vi som ser dette og reagerer blir de store, stygge ulvene, også kan mange komme hit med sitt kvinnesyn, syn på homofile og jøder. Når skal vi våkne opp? 

Endret av Magnifique
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnifique skrev (1 time siden):

Det må gå an å si at det er omfattende problemer og utfordringer med store deler av den muslimske religionen og kulturen generelt i muslimske land. De kan ikke lengre gjemme seg bak rasisme-kappen. Det er bare tull. Visste dere at det i Koranen står at det er lov til å drive hellig krig og ta livet av ikke-troende? Yes! Det er realiteten. Men vi som ser dette og reagerer er tydeligvis de store, stygge ulvene, også kan mange muslimer komme hit med sitt kvinnesyn, syn på homofile og jøder, fordi det er så synd på dem.. altså, når skal vi våkne opp? 

Ja, det står svart på hvitt, og de forteller om det også, men vi i naive Vesten er så livredde rasismekortet og at noen skal hevde vi er islamofober. Jeg er nok en islamofob, for jeg liker BARE sekulær islam. For alt i fundamentalistisk islam er imot mine verdier som likeverd, menneskerettigheter, å være god mot hverandre osv. Jeg har venner og kolleger jeg er nær som er muslimer, men de er ikke fundamentalister. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo genial timing! Nå kan de sende ut alle gjenværende norske menn for å dø i krig mot Russland, så kan Støre leve ut drømmen sin om å erklære Norge som et Islamsk kalifat

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QL2yBCGXlW
NatNat skrev (På 4.3.2025 den 13.48):

innvandrer fra Sverige og Danmark ?? er de etniske svensker og dansk  ? tyskland ? lol ! du mener nok folk fra Tyrkia med tysk pass..

la oss skjekke Danmark f.eks Denmark_migrant_crime_in_2018.png

https://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_Denmark#/media/File:Denmark_migrant_crime_in_2018.png

Hvis slutter å dra dit, så kanskje de slutter å komme hit ?🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly85 skrev (På 2.3.2025 den 13.51):

Lett! Europeiske innvandrere integreres lett, og de kommer ikke med æreskultur. 

Da kjenner du ikke mange  polakker ser det  ut som. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt.

Sciurus, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandpapirhode skrev (På 6.3.2025 den 22.09):

Da kjenner du ikke mange  polakker ser det  ut som. 

Joda! De er dog katolikker og har ikke æreskultur som er forankret i en voldelig bok. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (På 8.3.2025 den 19.58):

Joda! De er dog katolikker og har ikke æreskultur som er forankret i en voldelig bok. 

jeg ser akkurat på en youtube video. "French inferno" (på engelsk) sterk anbefalt. From Sky News Australia.

"they haven't been able to integrate their huge North African and Middle East Muslim population. Although there are other minorities in France, Indians, Vietnamese, Chinese who find France perfectly welcoming, very generous welfare state, very high standard of living, democraty rule... But the unskilled muslims immigrants from North Africa and the Middle East have not immigrated well, there's a lot of socialogical evidence that they don't accept french political norms and there's a deep level of alienation there..... "

"the problem is a big undigested minority who doesnt accept the French way of life"
"they hold french and european values in contempt...."

Endret av NatNat
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (2 timer siden):

jeg ser akkurat på en youtube video. "French inferno" (på engelsk) sterk anbefalt. From Sky News Australia.

"they haven't been able to integrate their huge North African and Middle East Muslim population. Although there are other minorities in France, Indians, Vietnamese, Chinese who find France perfectly welcoming, very generous welfare state, very high standard of living, democraty rule... But the unskilled muslims immigrants from North Africa and the Middle East have not immigrated well, there's a lot of socialogical evidence that they don't accept french political norms and there's a deep level of alienation there..... "

"the problem is a big undigested minority who doesnt accept the French way of life"
"they hold french and european values in contempt...."

Så sørgelig å være vitne til, og vi kan fortsatt reversere det som holder på å skje i Norge, men det er dessverre mange som er blinde for det som er i ferd med å skje.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (7 timer siden):

Så sørgelig å være vitne til, og vi kan fortsatt reversere det som holder på å skje i Norge, men det er dessverre mange som er blinde for det som er i ferd med å skje.

For sent for Frankrike, det gjør meg så deppa.. Det var mitt land, eneste plass i verden som jeg kunne kalle hjem og det er blitt til noe jeg ikke kjenner lenger.. Jeg forstår bare ikke hvordan våre politikere kunne være så blinde, jeg annser det som umulig, så hvorfor ? hvorfor har de ikke gjørt noe ?  Det startet for lenge sida, jeg husker at når jeg kom til Norge i 1986, vi var angrepet hele tida, forbudt å gå fra sine baggasje i offentlig rom, etc.... Det var de samme som vanlig, Hizbollah, etc..
https://en.wikipedia.org/wiki/1985–86_Paris_attacks

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NatNat skrev (1 time siden):

For sent for Frankrike, det gjør meg så deppa.. Det var mitt land, eneste plass i verden som jeg kunne kalle hjem og det er blitt til noe jeg ikke kjenner lenger.. Jeg forstår bare ikke hvordan våre politikere kunne være så blinde, jeg annser det som umulig, så hvorfor ? hvorfor har de ikke gjørt noe ?  Det startet for lenge sida, jeg husker at når jeg kom til Norge i 1986, vi var angrepet hele tida, forbudt å gå fra sine baggasje i offentlig rom, etc.... Det var de samme som vanlig, Hizbollah, etc..
https://en.wikipedia.org/wiki/1985–86_Paris_attacks

Det er helt utrolig sørgelig. Vakre Frankrike. Vondt å bevitne sitt hjem, sin trygghet bli det motsatte. Hvorfor er Vesten så i klørne på islamismen? Nå, as we speak, blir sivile kristne i Syria slaktet ned. Halshugget for sin tro. I Kongo også. Av islamister. Det er helt ekstreme forhold, og verden er stille. Mens de fremelsker islamismen. Vi er neste. Hvorfor er det ekstremt å ville trekke i nødbremsen? 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker så fint om demokrati og vestlige verdier men det er nesten ikke lov å kritisere dette heller.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (49 minutter siden):

Det er helt utrolig sørgelig. Vakre Frankrike. Vondt å bevitne sitt hjem, sin trygghet bli det motsatte. Hvorfor er Vesten så i klørne på islamismen? Nå, as we speak, blir sivile kristne i Syria slaktet ned. Halshugget for sin tro. I Kongo også. Av islamister. Det er helt ekstreme forhold, og verden er stille. Mens de fremelsker islamismen. Vi er neste. Hvorfor er det ekstremt å ville trekke i nødbremsen? 

jeg bare forstår ikke, det er umulig å forstå, som sagt før, jeg forstår nå hvorfor enkelte ser konspirajon overalt.... Det er tragisk når man ønsker nesten en militær diktatur i sitt land fordi da i hverfall, man får bli i fred... 🙈 De i Syria hadde det bedre med Assad, så lenge de drev ikke med aktivism.. samme med Kadhafi, samme med Saddam Hussein.. Se hvor disse land er nå....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Molly85 skrev (1 time siden):

ikke bare kristne, men også Shiah... 

Videos showed the bodies of dozens of people in civilian clothes piled up in the town of al-Mukhtariya, where more than 40 people were killed at one time, according to the SNHR.

Other videos showed fighters in security uniforms killing people point-blank, ordering men to bark like dogs and beating captives. The Guardian was not able to independently verify these videos.

A man from the town of al-Sanobar, Latakia, detailed how gunmen killed at least 14 of his neighbours who were all from the Arris family, including a 75-year-old father and his three sons in front of the mother.

https://www.theguardian.com/world/2025/mar/09/north-west-syria-un-latakia-assad-regime-loyalists-killings

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (12 timer siden):

Kommer de i det hele tatt inn på årsaken ?

Var det på noe tidspunkt målsetning å integrere de som fikk inngang på 70-80 tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie Sadberg skrev (På 5.3.2025 den 0.04):

Ingen grunn til å ta bibelen bokstavlig. Bibelen ble stadfestet 300 år etter Jesus død, og det gir ingen mening å ta en slik bok på ordet når, når det som står der mest sannsynlig er utvannet og usant 

….som for eksempel at Gud eksisterer.

Der! Jeg fullførte setningen for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betasuppe skrev (1 time siden):

Vi snakker så fint om demokrati og vestlige verdier men det er nesten ikke lov å kritisere dette heller.

Du kan kritisere hva som helst, men du er kraftig naiv dersom du tror du ikke vil bli motsagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...