AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Skal prøve å ikke gjøre dette for komplisert. Jeg har nettopp begynt å date en fyr som jeg har crushet på en stund. Grunnen til at jeg har gjort det, er fordi vi for flere måneder siden møttes på en quiz hvor vi havnet på lag, og vi hadde det så gøy den kvelden. Fine samtaler og god stemning, jeg fikk et skikkelig godt øye for han. Jeg har vært helt sikker på at han følte det samme, fordi det var viben jeg fikk. I helga pratet vi om første gang vi møttes, og det kom frem at han ikke fantes keen på meg den gangen, han følte kun en platonisk god vibe. Tvert i mot var han interessert i noen andre, og skulle hjem til den jenta den kvelden. Dette gjorde meg overraskende såret, men han forklarer det med at de to allerede hadde datet en stund da, og at han da ikke er en fyr som ser etter andre jenter. At det ikke er personlig. Men likevel, vil jeg date en fyr hvor dette er historien om hvordan vi to møttes? Nå kommer jeg jo alltid til å føle meg underlegen, eller som et second choice bil denne jenta på en eller annen måte. Det er rart, fordi jeg har alltid tenkt at jeg ikke er sjalu, men tanken på dette plager meg. Sa det til en venninne som bekreftet at hun aldri hadde taklet at det var utgangspunktet heller. Anonymkode: 34739...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ser ikke etter andre å date om jeg er med noen, det betyr ikke at det ikke er mange mennesker som også kan være «the one». Dette betyr ingenting, og hvorfor du og venninna di ikke hadde taklet dette kan jeg ikke skjønne. Men dating er sårt og vanskelig, og jeg skjønner at avvisning er vondt, men dette sier ingenting om dere to som par. Anonymkode: 34739...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Jeg synes det har vært mye verre når jeg møter noen som sjekker meg opp, og det viser seg at de datet noen andre samtidig. Jeg synes det er både modent og ryddig å holde seg til å date en, og ikke se etter andre eller være åpen for å møte andre samtidig. Hadde ikke orket date noen som hoppet rett fra en til en annen, da hadde jeg følt meg som en av mange i hans rekke, og bare ventet på at han skulle møte neste som han syntes var mer interessant. Anonymkode: ce923...ca1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Jeg synes det har vært mye verre når jeg møter noen som sjekker meg opp, og det viser seg at de datet noen andre samtidig. Jeg synes det er både modent og ryddig å holde seg til å date en, og ikke se etter andre eller være åpen for å møte andre samtidig. Hadde ikke orket date noen som hoppet rett fra en til en annen, da hadde jeg følt meg som en av mange i hans rekke, og bare ventet på at han skulle møte neste som han syntes var mer interessant. Anonymkode: ce923...ca1 Dette ! Anonymkode: dfa49...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Du vet jo ikke noe om hva han hadde tenkt om han var singel den kvelden. Bare positivt at han holdt fokus på henne han datet da, og ikke kikket etter andre. Det finnes faktisk folk der ute som klarer å skru av radaren når de treffer noen og dermed ikke tenker på andre damer/menn som mer enn hyggelige. Vil du heller at han fortsetter å være på utkikk etter at dere har begynt å date og hopper videre til neste etter en stund? Det er jo ikke slik at så snart en mann blir sammen med deg så blir han en annen, enten han holder seg til en dame om gangen, eller fler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #6 Del Skrevet 5 minutter siden Det er bare bra tegn. God egenskap han har. Legg følelsen til side her. Anonymkode: b05ec...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå