Gå til innhold

Retinol 0,3% Nybegynner

Trulte123

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier er jeg nybegynner når det gjelder bruk av Retinol. Jeg har lest mye bra om Retinol (bla er på Kvinneguiden) så jeg har bestemt meg for å prøve dette produktet. Jeg vil gjerne høre om deres erfaringer ved bruk av Retinol. 

Jeg er en Kvinne i 50-årene. Jeg ønsker å redusere rynker og fine linjer. Jeg ønsker meg bedre hud. Nå skal det sies at jeg egentlig ikke har veldig mye rynker. Untatt ved øyelokkene og øyekrokene. Det er mest disse jeg vil redusere. Jeg har skaffet meg krem til ansiktet, og en egen til øyne. Begge 0,3%. Jeg har bare påført 1 gang og foreløpig ser det ut som huden min tålte det bra. Ingen tegn til rødhet eller irritasjon. Men det er vel kanskje litt tidlig å konkludere noe, etter kun 1 gangs bruk. Jeg påførte i forgårs, og tenker å påføre igjen i kveld. Er dette for tidlig? Er 0,3% for høyt for meg som ikke har brukt Retinol før? 

Spurte på apoteket da jeg kjøpte. Men det var ikke spesielt opplysende. Hun som ekspederte meg virket ikke å ha mye kunskap. Derfor spør jeg her. Deres erfaringsgrunnlag  er det viktigste for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...