AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har blitt bedt på date av en kollega, syns han er ålreit og kjekk. Men jeg vet ikke helt om jeg syns det er innafor å date en kollega? har deres arbeidsplasser noen regler mot slikt? evt. hva er deres tanker? Kanskje relevant informasjon: vi jobber på forskjellige avdelinger på et sykehus, å har derfor lite med hverandre å gjøre i jobbsammenheng sånn egentlig. Vi har også samme utdannelse og stilling, altså ingen ubalanse i maktforhold på jobb, i forhold til en evt relasjon. Vi er like i alder. Anonymkode: 84678...b26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Når dere jobber på forskjellige avdelinger må det vel være greit? Da blir det ikke noe stress med nærhet dersom det skjærer seg. Anonymkode: ac436...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Så lenge du har reflektert over nettopp disse punktene, ser jeg ikke noe problem i det. Mannen min og jeg har vært sammen i mange år, vi møttes på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå