PITTY Skrevet 4 timer siden #41 Del Skrevet 4 timer siden (endret) BMW 5 serie E39 generasjonen. Produsert mellom 1995 - 2002. Hadde selv en 2001. Byttet kun én støtdemper frem til jeg solgte den. Da hadde den kjørt over 300.000 kilometer. Du ser fortsatt mange slike på veien i dag, ganske så godt tegn på hvor bra disse bilene er. Har snakket med noen mekanikere som sier at den generasjonen til BMW er den mest solide og mest vellykkete de noen gang har laget.. De er svært solid sammenskrudd. Påkostet støydemping/materialvalg. Lavere innvendig støy enn en hvilken som helst el-bil. Får man tak i en slik i fin tilstand og ganske lav kilometer så har du problemfri bil i en haug av år. En tectyl el. behandling annen hvert år er likevel lurt. Beste bilen jeg noen gang har eid. Dypt savnet❤️ Endret 4 timer siden av PITTY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #42 Del Skrevet 4 timer siden Hehe, "solid" og "BMW" i samme setning. 🤪 Anonymkode: 3f350...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Del Skrevet 4 timer siden Bil for meg skal fylle en funksjon i livet mitt. En ting er at den skal ta meg fra a til b, men den må også kunne ta store ting. Derfor er en stasjonsvogn tingen for meg der jeg er i livet nå. Vil tro at snart er en småbil tilstrekkelig for meg. Har aldri kjørt en ny bil, alltid kjøp bil som er 8-10 år gammel og har har hatt de i mange år. Å betale over 100k anser jeg som bortkasta penger. Ser ikke på bil som et statussymbol. Bil er noe praktisk. Anonymkode: 8aa4c...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #44 Del Skrevet 3 timer siden Virrum skrev (17 timer siden): Jeg er dame, og veldig bilinteressert. Jeg liker alt fra gamle amerikanske klassikere til nyere europeiske biler. Jeg har mange forskjellige drømmebiler i de fleste bilklasser. Det trenger ikke å være en dyr bil for å være kul. Jeg tar godt vare på bilen jeg har, og kan bruke timesvis i garasjen med poleringskluten. 🫣 Bilen min har større "beautybag" enn meg, for å si det sånn. 🤣 Jeg synes det er gøy å snakke med folk som liker bil, og elsker å prøvekjøre litt forskjellige biler. Sikkert en sær hobby for ei dame, men jeg bare fått positive tilbakemeldinger fra mannfolka. Damer derimot, synes nok at jeg er litt rar. 😁 Jeg synes ikke du er rar, jeg var omtrent eneste kvinnelige medlemmet i en amcar-klubb uten å være sammen med noen av de andre medlemmene. Måtte dessverre selge min elskede Corvette pga leilighetskjøp, og har nå krøpet til korset og kjøpt elbil, men kun fordi den skiller seg ut-jeg hadde neppe tatt i mot en Leaf eller Soul om den så var gratis 🤪 Anonymkode: a4f44...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå