AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skrev en tråd om dette for noen dager siden. De fleste skriver ting som «det er en eks av en grunn» osv. Men akkurat det bryr jeg meg ingenting om, fordi vi er stabile sammen og har det veldig fint sammen. Men det kom inn en kommentar om at når menn har levd singellivet, ligget med andre damer så skjer det noe med dem. Eksen har kun hatt sex med randoms i fylla, og jeg vet han ikke legger noe i dette. Men ble likevel litt tankefull av denne kommentaren. Hva tenker dere?? Anonymkode: 2256a...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Du har jo åpenbart bestemt deg for å bli sammen med x igjen, så det spiller ingen rolle hva noe andre en hva dere to mener!lykke til!! Anonymkode: eed2e...07b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tenker kun basert på meg og mine erfaringer. Å bli samme med en eks hadde under alle omstendigheter, vært helt uaktuelt. Anonymkode: 28462...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Han kan ha hatt sex med faste folk uten du vet om det. Han sier jo ikke alt. Hvordan vet du det ikke stemmer? Det er jo bare å skru av varslinger på telefonen uten at du vet om det. Fester han hver helg? Hvor ofte sees dere? Anonymkode: 40c3e...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Har du han på sosiale medier? Vet du mange nye damer ikke følger han? Anonymkode: 40c3e...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Har dere barn sammen som gjør at dere bør være sammen? Om dere har barn kan noe også spille en rolle. Anonymkode: 40c3e...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kan ha hatt sex med faste folk uten du vet om det. Han sier jo ikke alt. Hvordan vet du det ikke stemmer? Det er jo bare å skru av varslinger på telefonen uten at du vet om det. Fester han hver helg? Hvor ofte sees dere? Anonymkode: 40c3e...17b Det kan jo være det, enkelte ting holder jeg for meg selv jeg også. Tenker det ikke kommer noe godt ut av å fortelle absolutt alt, og den «faste» jeg hadde er ubetydelig for meg per i dag. Han har festet veldig mye når vi ikke hadde kontakt, de siste ukene har vi vært mye sammen. Anonymkode: 2256a...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du han på sosiale medier? Vet du mange nye damer ikke følger han? Anonymkode: 40c3e...17b Ja, vi har hverandre overalt. Ingen nye på snap, insta etc Anonymkode: 2256a...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Vel, jeg tenker at hvis DET var alt som skulle til for å sende deg inn i et tankespinn er det ikke så fint og stabilt sm du vil tro... Anonymkode: 743f3...c87 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, vi har hverandre overalt. Ingen nye på snap, insta etc Anonymkode: 2256a...0bb Kanskje det kan være gode tegn. OM han ikke gjemmer noen for deg. Anonymkode: 40c3e...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan jo være det, enkelte ting holder jeg for meg selv jeg også. Tenker det ikke kommer noe godt ut av å fortelle absolutt alt, og den «faste» jeg hadde er ubetydelig for meg per i dag. Han har festet veldig mye når vi ikke hadde kontakt, de siste ukene har vi vært mye sammen. Anonymkode: 2256a...0bb Men har dere mange barn sammen? For om du er mammaen til barnet hans. Anonymkode: 40c3e...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men har dere mange barn sammen? For om du er mammaen til barnet hans. Anonymkode: 40c3e...17b Nei, vi har ikke barn. Anonymkode: 2256a...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Ingenting stabilt ved at dere bestemte dere for å ikke være sammen. Hadde mannen syns det var greit å forlate meg, kommer han ikke tilbake hit. Anonymkode: 780ca...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Han synes på ingen måte det var greit, sørget vel i 1 år nærmest. Men det er en innviklet historie. Og det er sikkert veldig nytteløst å spørre om slike «råd» på slike forum, når en ikke vet historien bak. Anonymkode: 2256a...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en eks jeg gjerne ville blitt sammen med igjen. Og hadde vi prøvd, er jeg ganske sikker på vi kunne klart det. Vi har begge utviklet oss veldig siden det ble slutt, og ved å jobbe gjennom problemene ved kommunikasjon og å være bevisst de fellene vi gikk i sist, så tror jeg vi kunne fått et veldig godt forhold. Men dessverre får vi ikke muligheten til å prøve igjen. Jeg tenker det som gjorde at et forhold ble slutt, kan endre seg over tid. Man innser hva man selv gjorde feil, hvordan man burde møtt hverandre osv. Tid fra hverandre kan gi begge en helt annen tilnærming og innsikt i hva som var og hva som kan bli. Lykke til! Anonymkode: 9a360...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksen har kun hatt sex med randoms i fylla, og jeg vet han ikke legger noe i dette. Men ble likevel litt tankefull av denne kommentaren. Hva tenker dere?? Anonymkode: 2256a...0bb Seff legger han noe i det. Han var keen på å ha sex med dama. Du vil tenke at sex med deg er spesielt, men det er det ikke. Sex er sex for de fleste menn. Anonymkode: 780ca...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå