Gå til innhold

JENTER: HÆLER - hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Hvilke hæler/pumps synes dere er de mest komfortable? Jeg mener sånne hvor man virkelig kan danse hele natten, og som har en hælhøyde på mellom 5-8 cm. 

Anonymkode: d2b6d...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal du ha "hele natten sko" må den ha reim rundt ankelen. Selve hælen har ofte ikke så mye så (så lenge de ikke er skyhøye selvfølgelig), så se etter noen som sitter godt rundt ankelen, så løser resten seg selv.

Anonymkode: e7a4a...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Øvelse og sko som passer skikkelig er viktigere. 

Da jeg var yngre gikk jeg i høye hæler hele tiden, og hadde aldri vondt. 
Sto/gikk hele arbeidsdagen, med hæler på rundt 5 cm, og hadde enda høyere jeg brukte på fest. 
Kunne fint gå på sightseeing på ferie en hel dag i 5-6 cm hæler. Og brukte vanligvis kun billige sko. 
Husker man kunne få 2 par til 249kr på skopunkten, det tilbudet brukte jeg ofte! 

Anonymkode: 76315...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tykke hæler er minst slitsomt å gå rundt på. Så tykk hæl på 5 cm er vel det ideelle om man absolutt skal ha høye hæler. Selv har jeg utviklet Hallus valgus etter trolig mye bruk av høyhælte sko. Anbefales ikke.

Rieker er forresten de jeg har mest og definitivt best erfaring med innen hæler. Komfortable. Vet ikke hvordan kolleksjonen ser ut nå lenger, men for noen år siden hadde de noen flotte eksemplarer som passet til fest og dans.

Anonymkode: 04872...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del var det treningen som gjaldt. Da jeg bodde i utlandet (fint vær, asfalt over alt) kunne jeg gå i hvilke som helst høyhælte sko 24/7. Nå dør jeg etter et par timer i akkurat samme sko 😅

Anonymkode: 0d2ea...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker en del høye hæler, men er veldig kritisk når jeg kjøper nye sko, passformen er viktig, foretrekker også ankelreim.  Blir liksom lit vant til det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...