AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Del Skrevet 27. februar Prøver å bestille noen varer på temu. Trenger ikke så mye denne gangen. Men jeg får ikke til å legge bestillingen. Appen ber meg om å bestille mer til et viss sum. Men hva annet skal jeg bestille ? Er ikke noe mer jeg trenger. (Se helt nederst på bilde) Anonymkode: fb244...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Del Skrevet 27. februar Bestill en oppblåsbar julenisse Anonymkode: f61c7...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Del Skrevet 27. februar Bestill noe barneleker du kan forgifte barna dine med! Kjempelurt Anonymkode: d9c61...673 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Del Skrevet 27. februar Temu har minimumsgrense for bestilling. Sikkert for å hindre at folk bestiller to hårstrikk til 4kr med gratis porto fra Kina. Det eneste du kan gjøre er å legge til mer i bestillingen din. Anonymkode: 3ace1...07f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Prøver å bestille noen varer på temu. Trenger ikke så mye denne gangen. Men jeg får ikke til å legge bestillingen. Appen ber meg om å bestille mer til et viss sum. Men hva annet skal jeg bestille ? Er ikke noe mer jeg trenger. (Se helt nederst på bilde) Anonymkode: fb244...60e Der er en minstepris for hva du får lov til å bestille. Minsteprisen er kr. 330. Du kan bestille og returnere varer når du mottar den, for å komme over minsteprisen. Anonymkode: b27a9...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. februar #6 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Prøver å bestille noen varer på temu. Trenger ikke så mye denne gangen. Men jeg får ikke til å legge bestillingen. Appen ber meg om å bestille mer til et viss sum. Men hva annet skal jeg bestille ? Er ikke noe mer jeg trenger. (Se helt nederst på bilde) Anonymkode: fb244...60e Ikke bestill fra Temu. Det er billig, men miljøfarlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Del Skrevet 27. februar Finner nok noe mer ræl du kan bestille om du ser nøyere etter… Anonymkode: ba33c...c8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå