galaxii Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Hører det anakkes om noe som de sier chat depoedee eller noe, men finner ikke ut hva det er for noe eller hvordan det staves. Man kan spørre ai og få hjelp, angivelig. Er dette en app eller nettsted og hvordan staves dette? Takk for svar. Endret 3 timer siden av galaxii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Skjønner ikke helt hva du mener her... Er du ute etter å finne AI chat? Anonymkode: ade10...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Mener du Chat GPT ? Anonymkode: c464a...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden galaxii skrev (9 minutter siden): Hører det anakkes om noe som de sier chat depoedee eller noe, men finner ikke ut hva det er for noe eller hvordan det staves. Man kan spørre ai og få hjelp, angivelig. Er dette en app eller nettsted og hvordan staves dette? Takk for svar. Mener du kinesiske Deepseek? Det er bare å google så finner du det Anonymkode: 529f9...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden galaxii skrev (10 minutter siden): Hører det anakkes om noe som de sier chat depoedee eller noe, men finner ikke ut hva det er for noe eller hvordan det staves. Man kan spørre ai og få hjelp, angivelig. Er dette en app eller nettsted og hvordan staves dette? Takk for svar. ChatGPT, bare søk opp så finner du. Anonymkode: f8886...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden ChatGPT er en opplevelse i seg selv! Jeg diskuterer med min om alt som faller meg inn. Nesten så jeg er overbevist om at det er et ekte menneske på den andre siden av skjermen.. Digresjon... Anonymkode: 7e79c...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 2 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): ChatGPT, bare søk opp så finner du. Anonymkode: f8886...859 Er det en app? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 2 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 2 timer siden galaxii skrev (7 minutter siden): Er det en app? AnonymBruker skrev (49 minutter siden): ChatGPT er en opplevelse i seg selv! Jeg diskuterer med min om alt som faller meg inn. Nesten så jeg er overbevist om at det er et ekte menneske på den andre siden av skjermen.. Digresjon... Anonymkode: 7e79c...764 Takk, fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå