AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Del Skrevet 27. februar Hvorfor det? Har lagt merke til flere ganger at klokka mener jeg har sovet såå godt når jeg ikke har det. Feks i natt var jeg oppe i sikkert 10-15 minutter i 2-tiden fordi jeg måtte bytte på både unge og seng pga uhell. I denne perioden har klokka registrert meg med veksel mellom REM- og lett søvn. Har ikke registrert oppvåkning i det hele tatt. Why? Anonymkode: 1a0b4...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 27. februar #2 Del Skrevet 27. februar Dette gjør min Polar-klokke også. Så irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 27. februar #3 Del Skrevet 27. februar (endret) Min Garmin også. I natt registrerte den dyp søvn fra kl.21:30 enda jeg var våken gjorde husarbeid til 00:30. Var ute en kort tur osv. Den pleier ikke å ta så feil, dette var ekstremt. Men det sier noe. Endret 27. februar av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Del Skrevet 27. februar Fordi det er tullball Anonymkode: 6e680...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Del Skrevet 27. februar De klokkene er fulle av feil, sitter på armen og vet ikke alt. Man kan ganske enkelt ikke ta alt de viser for god fisk, da de tar feil. Anonymkode: cebe4...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 27. februar #6 Del Skrevet 27. februar Det er fordi den har en algoritme med bruk av flere indirekte tegn på søvn. Hvis du ikke føler at du har glede av den algoritmen, så bruk den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Del Skrevet 27. februar Å derfor har jeg sluttet å gå med smart-klokke. Nå har jeg fått fred i sjelen, sover godt og slipper å ha driten liggende i bakhodet...les; antall skritt, kaloriforbruk, søvn, hjerteslag, metning i blodet osv. Anonymkode: b7a61...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå