Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Spørsmålet mitt er; Kan mennesker smitte hunder med forkjølelse?
monikabrx Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Nei, forkjøelse smitter ikke mellom menneske og hund Hunder får forx. kennelhoste. Om hunden din er veldig snørrete (ikke vannaktig), kan det vere spolorm. Da trenger den ormkur. Vet jo ikke om hunden din er forkjøla, men du kan ihvertfall ikke smitte den
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Ok, takk for svar. Hun er ikke forkjøla, men mannen min er hjemme og er kjempeforkjøla og får trøst av hunden vår i dag.
Cherie Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Er vel ikke kennelhoste straks hunder får forkjølelse vel?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Er vel ikke kennelhoste straks hunder får forkjølelse vel? ← Det var derfor jeg skrev forx.=roreksempel
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Er vel ikke kennelhoste straks hunder får forkjølelse vel? ← Det var derfor jeg skrev forx.=roreksempel
monikabrx Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Det var derfor jeg skrev forx.=roreksempel ← glemte å logge meg inn jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå