Blåsippa Skrevet 27. februar #1 Skrevet 27. februar Jeg har kjøpt meg knirkesko! 😧 Oppdaget det da jeg kom på jobb nå. Merke er Adidas Gazelle W og den har en tunge av gummi (eller noe annet syntestisk) som knirker så inni markematta. Noen tips?! adidas Originals Gazelle W (Wonwhi/magbei/ftwwht/Beige) - 1349 kr | Boozt.com
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Skrevet 27. februar Du har nok stjålet de, innrøm det Anonymkode: 431d1...71c 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har nok stjålet de, innrøm det Anonymkode: 431d1...71c det sa min betemor alltid om skoen knirket! (ikke solen da men selve skoen..) Anonymkode: 72987...4ec 2
Blåsippa Skrevet 27. februar Forfatter #4 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har nok stjålet de, innrøm det Anonymkode: 431d1...71c Ok, daah 🤣 Nei, de er nok "dessverre" kjøpt for en god slump penger 😝
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Skrevet 27. februar Talkum, funker bra, jeg har testet - https://www.kk.no/mote/slik-far-du-knirkefrie-sko/68562463 Anonymkode: 6ddc6...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå