Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Sambo og jeg liker å spille brettspill, men det er sørgelig få spill som er gøy å spille bare to stk. Er det noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Othello.

Monopol.

Sjakk.

Mølle.

Skrevet

Samboeren min og jeg elsker kunnskapsspill og synes de fleste disse er gøy å spille bare to. Noen favoritter er Passport, Airport og Det Store Norske Spillet. Ellers må jeg bare, igjen, få anbefale Carcassonne (den originale i blå boks er den beste, finnes også flere expansion packs). Det er riktignok ikke et brettspill, men et strategispill som har blitt favoritten i hele familien vår. Utrolig underholdende, best når man er 2-3 spillere, men kan være opptil 6 hvis man vil.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, Carcassonne er kjempebra. :) Det er det vi spiller mest nå for tiden, men har ikke lyst til å "bruke det opp" siden det fort blir noen runder i uken.

Sambo er ikke så glad i kunnskapsspill, hvertfall av typen Geni og TP. Men kanskje vi skal prøve oss på Passport.

Ble kanskje litt misvisende når jeg skrev brettspill - tenkte bare så jeg slapp å få svar om kortspill og slikt.

Skrevet

battleship?

Fire på rad

Scrabble?

Holder mest på med sånt i ferien vi, og da er det greit med sånne små reisespill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...