Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Sambo og jeg liker å spille brettspill, men det er sørgelig få spill som er gøy å spille bare to stk. Er det noen som har noen gode forslag?
Arkana Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 Samboeren min og jeg elsker kunnskapsspill og synes de fleste disse er gøy å spille bare to. Noen favoritter er Passport, Airport og Det Store Norske Spillet. Ellers må jeg bare, igjen, få anbefale Carcassonne (den originale i blå boks er den beste, finnes også flere expansion packs). Det er riktignok ikke et brettspill, men et strategispill som har blitt favoritten i hele familien vår. Utrolig underholdende, best når man er 2-3 spillere, men kan være opptil 6 hvis man vil.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Ja, Carcassonne er kjempebra. Det er det vi spiller mest nå for tiden, men har ikke lyst til å "bruke det opp" siden det fort blir noen runder i uken. Sambo er ikke så glad i kunnskapsspill, hvertfall av typen Geni og TP. Men kanskje vi skal prøve oss på Passport. Ble kanskje litt misvisende når jeg skrev brettspill - tenkte bare så jeg slapp å få svar om kortspill og slikt.
Susan Sto Helit Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 battleship? Fire på rad Scrabble? Holder mest på med sånt i ferien vi, og da er det greit med sånne små reisespill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå