AnonymBruker Skrevet 21. mars #81 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1500 er jo ikke så lite, det kan hende aktivitets nivået ditt er lavere nå enn sist. Prøv å legg deg på 1300 og se hvordan det går i et par måneder. Anonymkode: 6ea6d...85d Og øk aktivitetsnivået. Anonymkode: 6ea6d...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #82 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1500 er jo ikke så lite, det kan hende aktivitets nivået ditt er lavere nå enn sist. Prøv å legg deg på 1300 og se hvordan det går i et par måneder. Anonymkode: 6ea6d...85d Jeg går mye mer enn før, minst en mil om dagen og gjort det siden januar. Anonymkode: 1366d...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #83 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg går mye mer enn før, minst en mil om dagen og gjort det siden januar. Anonymkode: 1366d...6f0 Ok, men prøv å få i deg mindre kalorier og vær tålmodig. Anonymkode: 6ea6d...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #84 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da har det gått enda litt tid, og jeg har kun klart å gå ned 200 gram siste uken, og totalt siden januar har jeg gått ned 1,4 kilo. Det er jo helt krise. Alle blodprøver er fine. Alt telles og måles, ingen oljer blir brukt, ingen skjulte kalorier noe sted. Går masse, spiser i underskudd. Er det fordi jeg spiser for lite, eller er det kroppen som husker sist jeg gikk ned og ikke vil? Jeg blir gal av dette her. Anonymkode: 1366d...6f0 Du er mindre nå enn sist du gikk ned, og vedlikeholdet ditt er da lavere enn før. 1,4 kg er ikke krise, hjulene er i gang, og det løsner kanskje mer nå. Vil du gå raskere ned i vekt så må du spise mindre enn du gjør nå. Jeg gikk selv ned en hel del, for så å stoppe litt opp og legge fra meg slankingen i en periode. Nå har jeg satt 1400 kalorier som mål for å være i underskudd, men ligger gjerne under det. Kiloene raser ikke av, men det går nedover. Det går saktere enn det gjorde da jeg var kjempestor, men det er også normalt. Anonymkode: 348ee...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 21. mars #85 Del Skrevet 21. mars Det som kan være lurt med gåinga er at du øker tempo, går i motbakke eller rett og slett skaffer deg en vektvest. Formen din har nok blitt bedre, og da må du gjøre noe for å opprettholde intensiteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #86 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går mye mer enn før, minst en mil om dagen og gjort det siden januar. Anonymkode: 1366d...6f0 Hva med å løpe? Cardio er det som forbrenner mest. Det er fint å gå tur, men hvis du får opp pulsen så vil du forbrenne mer etter turen også. Du trenger ikke løpe en mil, for all del, men løp litt av turen din, gå litt, løp litt igjen. Anonymkode: 348ee...525 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #87 Del Skrevet 21. mars Saima skrev (1 minutt siden): Det som kan være lurt med gåinga er at du øker tempo, går i motbakke eller rett og slett skaffer deg en vektvest. Formen din har nok blitt bedre, og da må du gjøre noe for å opprettholde intensiteten. Det er gode tips. Jeg går mye motbakke og går i snitt 6km i timen, så holder ganske godt tempo, men vektvest er kanskje en god idé! Anonymkode: 1366d...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #88 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å løpe? Cardio er det som forbrenner mest. Det er fint å gå tur, men hvis du får opp pulsen så vil du forbrenne mer etter turen også. Du trenger ikke løpe en mil, for all del, men løp litt av turen din, gå litt, løp litt igjen. Anonymkode: 348ee...525 Jeg drømmer om det, men har løpeforbud frem til august pga skade. Etter det skal det løpes! Anonymkode: 1366d...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 21. mars #89 Del Skrevet 21. mars Ja, jeg måtte gå til innkjøp av det for å få samme utbytte av treningen, så det er tipptopp🙏😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #90 Del Skrevet 21. mars Gi deg selv tid. Kroppen kan tviholde på vekta av ulike grunner, for så å måtte gå ned nettopp på grunn av underskudd. Hold på kostholdet og gode rutiner. Du kan også prøve å gå drastisk ned i kalorimengde en uke, for så å øke til det du gjør nå. Min venninne gjorde dette da hennes vekt sto stille, og det funket bra for henne. Mener hun tok en kombinasjon av Nutrilett (eller lignende) i tillegg til noen måltider. Men kalorimengde er kalorimengde, Nutrilett eller ikke. Hun fikk en kickstart. Anonymkode: 33ddb...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #91 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg drømmer om det, men har løpeforbud frem til august pga skade. Etter det skal det løpes! Anonymkode: 1366d...6f0 Da er tipsene om vektvest og motbakke fine, med mindre det legger press på skaden din😊 Hvis du er medlem av et treningssenter så kan kanskje romaskinen og sykkel være noe, evt. om du har sykkel. Vet ikke hvor skaden din sitter da. Jeg hater å løpe, så tar bare korte drag på tredemølle med stigning, eller går i trappemaskinen. Foretrekker styrketrening, men prøver å få til litt cardio også. Anonymkode: 348ee...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #92 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 7.20): 172 høy og 74 kilo? Da er du jo per definisjon ikke overvektig engang, og det er derfor vanskeligere for kroppen å gå ned. Trenger du egentlig det? 😅 Anonymkode: 430db...36a Alt handler jo ikke om å ikke være helseskadelig stor. Man skal jo trives i kroppen også. Jeg er 2cm lavere enn ts, men veier 15kg mindre. Jeg har helt normal og sunn vekt, absolutt ikke for tynn. Skjønner veldig godt at ts ønsker å redusere vekten litt! Anonymkode: a4806...4ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå