Gå til innhold

Damer: Menn i uniform

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er gift med en slik uniform og kan si at det var er ikke lenge at den er noe pluss. Kunne byttet bort det yrket med nesten hva som helst.

Anonymkode: f61e8...136

Hvorfor? Dater en med uniform nå…

Anonymkode: 4fda1...38c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir"

Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? 

Anonymkode: c44fb...044

Skal aldri si aldri, men en politimann som partner passer ikke inn i livet mitt ;) Om jeg ikke er kriminell, så er jeg i gråsonen på et par ting i livet mitt. 

Faren til en eks av meg var politi. Uniformen hans fikk kjørt seg et par ganger 😂 Passet perfekt til min eks. 

Håndjern kan jo hvem som helst skaffe seg, uniform også egentlig. 

Anonymkode: ec952...623

Skrevet

Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir"

Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? 

Har helt ærlig ingen ekstra interesse for uniform-yrker på menn når jeg dater nei.

Politi er faktisk turn off. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor? Dater en med uniform nå…

Fordi yrkesmilitær er et yrke som er utrolig belastende på familielivet. Små barn og en pappa som hele tiden reiser er ikke en vinnerkombinasjon.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nope. For meg teller det i negativ retning at han er politimann.

Hver sin smak😊

Anonymkode: d526b...bc6

Skrevet

En singel, normal, oppegående fyr i 40- årene er det ingenting i veien med. Men uniform og håndjern hadde ikke tilført noe ekstra tiltrekning for min del. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke.

K31

Anonymkode: d83e1...17d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi yrkesmilitær er et yrke som er utrolig belastende på familielivet. Små barn og en pappa som hele tiden reiser er ikke en vinnerkombinasjon.

Den kan jeg se men nå er jeg ferdig med barn og er glad i egentid så passet meg fint. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk! Jeg har falt for en mann i militæret og en politimann, men da falt jeg for dem uten uniform, og det var ærlig talt at de var litt militær/politi gjennomsyret i hvordan de tenkte og handlet som drepte potensialet mellom oss. At det litt for mye var deres identitet også utenfor jobben. 

Anonymkode: 0ef32...d19

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner :) da gjelder det ikke oss likevel heldigvis 

Skrevet

Nei ikke svak for uniform (eller bunad). 

Regner dessuten med at en mann går i egne klær når han ikke er på jobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...