Gå til innhold

Damer: Menn i uniform

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir"

Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? 

Anonymkode: c44fb...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men, jeg er mer svak for en kjekk mann i bunad. Som min mann. ;) 

Fra spøk til revolver: han må ha vesentlige andre kvaliteter enn at "han ser kjekk ut i uniform". 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har en kamerat som er politimann i 40-årene og singel, der vi snakket om attraktivitet opp mot det at han er politimann. Jeg mener at er attraktivt i seg selv som en tiltrekning... "fluepapir"

Han er en bra mann uten noen røde flagg som jeg vet om. Hvor attraktiv og aktuel er han for dere damer? Har det noe å si at han har uniform og tilgang på håndjern? 

Damer digger menn i uniform.

Anonymkode: 6bc3f...ca4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen uniformer er tøffe, andre ikke. Den gamle NSB-unifomen var stilig, før det ble den gyselige usexy grønne VY,  samme med politi og tollvesen + enkelt bussjåfører.  I forsvaret er det bare sjøforsvaret som er sexy.

Anonymkode: 6db7f...cd0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vel, jeg var litt med en sånn (politi) en gang. Det ble aldri noe seriøst ut av det. Han virket normal, men det var likevel mye rart. Dette er da altså en en person, i uniform, som jeg har erfaring med. Andre, uten uniform er også rare ;) 

Anonymkode: 9453c...e46

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Foretrekker militæruniformen her i gården da. De er sykt sexy da. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn i uniform kan være litt skremmende syns jeg. Det kan nesten bli litt i overkant for min del.

En arbeidskar med nevenyttige hender i arbeidsbukse derimot. Svett og fæl 🤤 Da bruser blodet litt ekstra 😉

Anonymkode: 82524...abe

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet i et yrke med den type uniformering. Jeg tror uniform er tiltrekkende på begge kjønn, og helst når begge er iført en.

Det var mange som kjente hverandre inn og ut på den arbeidsplassen for å si det sånn 😅

Anonymkode: 00d66...e50

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvilke uniform.

Gikk forbi et russisk krigsskip. De uniformene var latterlige. Ikke hjelper det å vite hva de driver med heller.

Anonymkode: 00940...413

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tilgang på håndjern, virkelig? 😅

Norske uniformer er stort sett laget ganske usexy, og det er igrunnen greit. Politifolk skal ikke kle seg for å være fluepapir for kvinner, men for å signalisere trygghet til befolkningen. 

Sveitsergarden har forstått det, og laget noe som ikke er egnet til å tiltrekke noen som helst

swiss-guard.jpg

Anonymkode: 0af99...187

Skrevet

Har selv enn jobb der vi går i uniform. Nei jeg tiltrekkes ikke av uniformer. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på både uniformen og mannen 😅 En mann jeg oppfatter som attraktiv, kan bli litt ekstra attraktiv i nødetat-uniform (politi, brann, ambulanse). Eller i bunad! Menn er altså SÅ flotte i bunad. 

Men hvis mannen ikke er noe for meg, og/eller han har på seg en utspjåket militæruniform eller noe sånt, er saken en helt annen. 

Anonymkode: e3b1b...373

AnonymBruker
Skrevet

Paul Blart: Mall Cop – Filmer på Google Play

Anonymkode: c33c0...c5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn i uniform kan være veldig tiltrekkende!

Men ikke politiuniform. For det første er ikke uniformen i seg selv fin, for det andre har jeg hørt for mange historier om politifolk til at det er noe for meg… 

Anonymkode: 226bf...85b

AnonymBruker
Skrevet

Damer digger menn i uniform.

Anonymkode: 6bc3f...ca4

Spørs helt på uniformen.

Anonymkode: e375b...99a

AnonymBruker
Skrevet

Politi er ikke spesielt sexy, nei. 
Sexy menn gjør alle uniformer sexy, men generelt sett er for eks militæret bedre.

Anonymkode: 4fda1...38c

AnonymBruker
Skrevet

Noen uniformer er tøffe, andre ikke. Den gamle NSB-unifomen var stilig, før det ble den gyselige usexy grønne VY,  samme med politi og tollvesen + enkelt bussjåfører.  I forsvaret er det bare sjøforsvaret som er sexy.

Anonymkode: 6db7f...cd0

Haha, ja den grønne VY uniformen gir meg assosiasjoner til Stasi i det gamle Øst-Tyskland 

Anonymkode: 5c7b0...40e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe spesielt når jeg ser mannen i militæruniformen. Men politi er ikke så spennende nei.

Anonymkode: 882b8...314

AnonymBruker
Skrevet

Synes menn i uniform er noe spesielt. Tror det er fordi jeg er så vant til at menn ikke er så flinke til å kle seg godt ellers? Rørleggersprekk, slitne klær som ikke passer helt, osv. er ikke et problem med uniformen. Da ser de så stramme og fine ut :)

Anonymkode: 5de5b...304

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Foretrekker militæruniformen her i gården da. De er sykt sexy da. 

Er gift med en slik uniform og kan si at det var er ikke lenge at den er noe pluss. Kunne byttet bort det yrket med nesten hva som helst.

Anonymkode: f61e8...136

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...