AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Avsluttet en relasjon for nesten 2 mnd siden og slettet han på snap for 1,5 mnd siden. Har hverandre på ig og vi har hatt en vennskapelig tone i ettertid også. Men måtte distansere meg fordi det var mye som gjorde at det ikke ville funke - avstand, alder og følelser bla. Spesielt fra hans side. MEN, han slider inn i dm min med jevne mellomrom. Skjedd 2 ganger på 2 uker nå. Spør og graver om hvem jeg er med, hvor mange ganger jeg har møtt de etc.. Jeg fortsetter samtalen og er med og små flørter tilbake skal ikke lyge. Men alltid han som spør og graver om det seksuelle. Jeg skjønner virkelig ikke hva greien er ? Altså han kan spørre om hva han heter han jeg har vært med og om jeg har vært med flere etc? Hvor mange ganger jeg møtte han og om han var hjemme hos meg? Jeg har kun spurt om han har vært med noen etter meg. Thats it… Skjønner jo at det aldri blir oss, men allikavel hva er behovet for å vite alt dette her? Jeg likte han veldig godt og vet han likte meg godt også. Men det stoppet der.. Anonymkode: a8fe6...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Høres ikke ut som det stopper der for din del kanskje? Hadde gjettet på at han leker litt, når menn virkelig vil noe mer behøver man sjelden å tvile, her høres det ut som lettvint underholdning og å holde noen varm er målet. Ha litt selvrespekt og ikke del livet ditt med noen som bare vil ha utvalgte deler av det🤷♀️ Anonymkode: 076da...2d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Du er altfor glad i hans oppmerksomhet, som er årsaken til at du fortsetter å ha kontakt med ham. Dette gjør du uten tanke på at han er forelsket i deg. Du flørter til og med ham, selv om du vet han er forelsket i deg og du ikke vil mer med ham. Det er ordentlig umodent og dårlig gjort av deg! Slutt å dele for mye om deg selv, ta hensyn til andre. Og sett tydelige grenser for deg selv - er det slutt så er det slutt. Når du fortsetter kontakten og også flørter med ham så sender du ham doble signaler, og det blir ikke bra for noen av dere. Oppfør deg voksent, si fra at det er slutt og at du har innsett at det ikke er bra for dere å fortsette å ha kontakt, at du ønsker ham lykke til videre i livet. Anonymkode: 2b13b...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er altfor glad i hans oppmerksomhet, som er årsaken til at du fortsetter å ha kontakt med ham. Dette gjør du uten tanke på at han er forelsket i deg. Du flørter til og med ham, selv om du vet han er forelsket i deg og du ikke vil mer med ham. Det er ordentlig umodent og dårlig gjort av deg! Slutt å dele for mye om deg selv, ta hensyn til andre. Og sett tydelige grenser for deg selv - er det slutt så er det slutt. Når du fortsetter kontakten og også flørter med ham så sender du ham doble signaler, og det blir ikke bra for noen av dere. Oppfør deg voksent, si fra at det er slutt og at du har innsett at det ikke er bra for dere å fortsette å ha kontakt, at du ønsker ham lykke til videre i livet. Anonymkode: 2b13b...c99 Men var vi han som ikke var intr i å satse, treffes eller hadde følelser. Så for å slippe og bli unødvendig såret så distanserte jeg meg. Jeg sendte han en mld på ig ifb noe annet. Også har han tatt opp kontakten 2 ganger etter det, hvor begge gangene har vært mye spm om hvem, hva og hvor jeg har vært med noen ? Anonymkode: a8fe6...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå