AnonymBruker Skrevet 26. februar #1 Del Skrevet 26. februar Hvilken alkoholholdig cider syns du er best? Anonymkode: 8bdee...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Liker Bulmers original. (kjøper den på Systembolaget når jeg er i Sverige, for den er skikkelig dyr her i landet) Syns også sparkling rosé fra Somersby er god 🥂 Anonymkode: 4f8cb...21e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. februar #3 Del Skrevet 27. februar Jeg er egentlig ikke så glad i cider, men Halmstad med granateple liker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #4 Del Skrevet 27. februar Somersby mango mojito og Halmstad crush pineapple & coco. Anonymkode: 2be16...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5 Del Skrevet 1. mars Denne er veldig god. Anonymkode: 6ae9b...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #6 Del Skrevet 1. mars Mack sin limonella Anonymkode: db73a...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 1. mars #7 Del Skrevet 1. mars Berentsen sin pærecider er den beste. 😍😍😍 Jeg liker også Bulmers original. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. mars #8 Del Skrevet 1. mars Alde eplecider (the one and only🏆) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå